مربی خراسانی سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان شد
مربی خراسانی سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان شد

با موافقت رئیس فدراسیون کشتی، آنا براتی از مشهد به عنوان سرمربی تیم ملی آلیش بانوان منصوب شد.

به گزارش اختر شرق؛ با موافقت رئیس فدراسیون کشتی، آنا براتی از مشهد به عنوان سرمربی تیم ملی آلیش بانوان منصوب شد، این مربی مشهدی چندین سال سابقه مربیگری تیم‌های آلیش و کشتی کلاسیک بانوان فدراسیون کشتی را بر عهده داشته و چندین عنوان قهرمانی در رشته آلیش و جودو را در کارنامه ورزشی خود دارد.

براتی که هدایت تیم ملی آلیش بانوان را بر عهده گرفته، گفت: با حمایت فدراسیون کشتی به زودی اردوی تیم ملی آلیش بانوان را با حضور نفرات اول و دوم آخرین رقابت‌های قهرمانی کشور آلیش برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این اردو به این دلیل بود که ورزشکاران ما با توجه به شیوع ویروس کرونا هشت ماه از تمرینات دور بودند و به صورت انفرادی کار می‌کردند و باید چند روزی را در اختیار ما در اردوی تیم ملی باشند تا شرایط آمادگی جسمانی و فنی آن‌ها را بررسی کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آلیش کشورمان در مورد سطح کشتی آلیش ایران در جهان اظهار کرد: تیم ما سال گذشته عنوان قهرمانی را در جهان به دست آورده و آلیش‌کاران ما در سطح بسیار خوبی قرار دارند. آلیش یکی از رشته‌های سنتی کشور ما محسوب می‌شود که در مناطق شمال شرقی کشورمان اهمیت ویژه‌ای به آن می‌دهند و ورزشکاران خوبی در این رشته فعالیت می‌کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10