مراسم ۱۳ آبان در رشتخوار برگزار می‌شود
مراسم ۱۳ آبان در رشتخوار برگزار می‌شود

فرماندار رشتخوار گفت: امسال باوجود بیماری کووید ۱۹ برنامه‌های سالروز ۱۳ آبان ماه متفاوت و هماهنگ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب فرماندار رشتخوار جلسه بزرگداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی و هفته پدافند غیرعامل گفت: ۱۳ آبان روز مهمی است که در تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گرفته است و در این روز جوانان و نوجوانان عزیز ما قدرت استکبار جهانی را به هم ریختند و همه‌ساله در این سالروز دانشجویان و دانش آموزان کشور نفرت و انزجار خود را در برابر استکبار اعلام می‌دارند.

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا عنوان کرد: امسال باوجود بیماری کووید ۱۹ برنامه‌های سالروز ۱۳ آبان ماه متفاوت و هماهنگ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

عرب همچنین با توجه به برگزاری این برنامه‌ها در راستای آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان تأکید کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند تا این مراسم به‌صورت چه باشکوه‌تر برگزار شود.

لازم به ذکر است؛ مراسم اجتماع یوم‌الله ۱۳ آبان امسال رأس ساعت ۹:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۸/۱۳ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز بلوار شهید طالقانی شهر رشتخوار برگزار خواهد شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 73