مراسم سالروز تاسیس «اخترشرق» برگزار شد
مراسم سالروز تاسیس «اخترشرق» برگزار شد

مراسم دومین سالروز تاسیس پایگاه خبری تحلیلی اختر شرق امروز با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه در محل سالن جلسات مرکز علمی کاربردی خبرنگاران در مشهد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ سید محمد حسینی، مدیر و مسئول پایگاه خبری تحلیلی اختر شرق در این مراسم با اشاره به اینکه در تلاش هستیم که پایگاه خبری را به خبرگزاری ارتقا دهیم، اذعان کرد: به دنبال این هستیم که یک خبرگزاری تراز را بدون هرگونه سیاست زدگی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل سیاسی که اتفاق افتاده، این مجموعه خود را کاملا کنار کشیده و از این سیاست زدگی خود را مصون نگه داشته و البته این به این معنا نیست که در مسائل سیاسی ورود نکنیم ولی سیاست زدگی را به هیچ عنوان دوست نداریم.

حسینی گفت: یکی از مهمترین اهداف ما این است که به سمت عدالت پیش رویم و این مجموعه بتواند در حوزه ی عدالت اجتماعی، عدالت فرهنگی و …، پیشرفت کند. این مجموعه یک هیئت اندیشه ورز دارد که در حال بررسی مطالبات مردم می باشد که بتوانیم یک مطالبات جدی و اساسی استخراج کنیم و به لطف خدا مطالبات اقشاری از مردم را پایگاه خبری ما بتواند پیگیری و به نتیجه برساند.

حجت الاسلام سیبویه، مدیر مدارس علمیه و فعال فرهنگی و اجتماعی نیز در ادامه عنوان کرد: دانشجویان همواره تاریخ  ساز ایران بوده اند و هستند و در تک تک لحظات چه در سختی و آسانی و چه در خوشی و ناخوشی نظام جمهوری اسلامی، همراه با حرکت های بزرگ این ملت، مطالبه گر واقعی مردم شریف ایران بودند.

وی عنوان کرد: اتفاقات بزرگی در دنیا به واسطه ی خبر و یک رسانه اتفاق افتاده و از طرف دیگر هم صلح های زیادی در دنیا به واسطه ی خبرهایی که تهیه شده به تحقق پیوسته و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم و اهداف بزرگ ایران اسلامی خود را به مردم دنیا منتقل کنیم.

لازم به ذکر است؛ پایگاه خبری تحلیلی اختر شرق وابسته به دانشگاه علمی کاربردی و مرکز علمی کاربردی خبرنگاران در مشهد می باشد و با هدف فراهم آوردن موجبات مشارکت سازمان ها و دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی برای آموزش نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور است به نحوی که دانش آموختگان بتوانند برای فعالیتی که به آنها محول می شود دانش و مهارت لازم را کسب کنند.

خبرنگار: اسماء شهلایی

image_printچاپ مطلب

Visits: 561