مراسم تکریم و معارفه معاونین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه معاونین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاونین توسعه منابع مالی و امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مراسم تکریم و معارفه معاونین اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با انتصاب غلامحسن اصغری در سمت معاونت توسعه منابع و پشتیبانی و محسن پور تقی در سمت معاونت امور ورزشی، برگزار شد.

فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ورزش استان باهمت و تلاش شما هیئت‌های ورزشی و کارکنان و کارشناسان ادارات شهرستان و اداره کل، روزهای خوبی را پشت سر گذاشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان این مطلب که در ۱۵ ماه گذشته روزهای سختی را گذراندیم و مشکلات و حواشی که در ورزش و جوانان استان بود مانند بدهی هیئت‌های ورزشی و مطالبات پیمانکاران را حل کردیم، همچنین ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها و بهسازی اماکن ورزشی به‌خوبی انجام شد، اظهار کرد: وضعیت ورزش و جوانان استان، علیرغم محدودیت‌های مالی بازهم به‌خوبی درحال‌توسعه است؛ امروز ما در حوزه قهرمانی و همگانی در جایگاه خوبی قرار داریم، در بخش بانوان، در کشور سرآمد هستیم و در بحث زیرساخت‌های عمرانی با تلاش همه متصدیان فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌ایم، همچنین در بحث‌های فرهنگی و جوانان کارهای خوبی صورت گرفته است.

فتاحی با اشاره به اینکه اگر محدودیت‌های مالی نداشتیم و مانند سال‌های گذشته بودجه دریافت می‌‎کردیم، می‌توانستیم کارهای بزرگ‌تری را رقم بزنیم، اما در این شرایط باید با کمک یکدیگر مسیر را پرقدرت‌تر بپیماییم، تصریح کرد: در همه دستگاه‌های اجرایی تغییر و تحول وجود دارد. ما نیز در اداره کل ورزش و جوانان استان تغییراتی را در شهرستان‌ها داشتیم و امروز نیز با اصرار خود دوستان دست به این تغییرات زده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: آقای ولی پور خدمات مناسبی را برای این اداره کل انجام دادند و در بحث‌های تأمین مالی تلاش‌های زیادی کردند و توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: آقای زارعی نیز از پرتلاش‌ترین افراد این اداره کل است و از زحماتشان تشکر می‌کنم. در دوره فعالیت زارعی کارهای بسیار خوبی در ورزش همگانی و قهرمانی انجام شد و ارتباطات خوبی نیز با ارگان‌های مختلف برقرار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان بابیان اینکه این افراد از حدود پنج ماه گذشته، پیشنهاد دادند که این پست به افراد دیگر داده شود تا بتوانند در جای دیگر نیز خدمت کنند. ما گزینه‌های زیادی برای این پست داشتیم ولی اعتقاد من به افراد متخصص داخل استان است، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ سهمیه بیشتری را کسب کنیم، نیاز است که همه مربیان، هیئت‌های ورزشی، کارکنان و کارشناسان در کنار هم قرار گیرند و شاهد موفقیت قهرمانان استان باشیم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم مجید مشتاق نیز به‌عنوان مشاور مدیرکل در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای منصوب شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 17