مراسم تشییع پیکر شهید «عبدالرضا عامری افزادی» در مشهد
مراسم تشییع پیکر شهید «عبدالرضا عامری افزادی» در مشهد

مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد شهید «عبدالرضا عامری افزادی» که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت شهد شهادت را نوشید، با حضور آحاد مردم و مسئولان در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ جانباز سرافراز ۷۰ درصد عبدالرضا عامری افزادی پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس به مقام رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر عبدالرضا عامری افزادی یکشنبه ۲۷ فروردین ماه از مقابل مهدیه مشهدمقدس در خیابان امام رضا علیه السلام به سمت بارگاه ملکوتی حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه السلام با حضور پرشور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، آحاد مردم و مسئولان تشییع و پس از طواف و اقامه نماز، در بلوک ۱۴ گلزار شهدای بهشت رضا (ع) منتقل و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید عبدالرضا عامری افزادی سوم بهمن ۱۳۴۸ چشم به جهان گشود. وی در سال ۱۳۶۱ به افتخار جانبازی نائل آمد و پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از مجروحیت، صبح جمعه مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان، در سن ۶۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

لازم به ذکر است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 77