مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت جام: در ماه مبارک رمضان ۲۵ هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود
مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت جام: در ماه مبارک رمضان ۲۵ هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت جام از طبخ ۲۵ هزار غذای گرم و توزیع در بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

محمد شاکرآبادی در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در آستانه ماه مبارک رمضان و به‌منظور دستگیری از نیازمندان برنامه‌های متعددی توسط کمیته امداد اجرا و همه مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

وی ادامه داد: امسال نیز در تلاش هستیم به همت امدادگران، نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت خیران، و مراکز نیکوکاری یک بار دیگر طرح اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان را اجرا کنیم.

شاکرآبادی، همچنین از توزیع سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تربت جام در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران نیکوکار ۱۵۰۰ سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی تربت جام از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین به‌منظور جذب حامی برای ایتام تحت حمایت این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از ۱۵۳۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد ۱۴۰ فرزند فاقد حامی هستند که امیدواریم با مشارکت خوب مردم نوع‌دوست در این طرح بتوانیم برای این ایتام و فرزندان محسنین حامی جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خیران و مردم نوعدوست شهرستان می‌توانند از طریق با تماس شماره‌های ۰۵۱۵۲۵۳۰۲۲۶.۰۵۱۵۲۵۴۱۱۱۳ حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده بگیرند.

شاکرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های ذیل از جمله شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۱۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۲۲۳۰۸ به نام وجوه امانی کمیته امداد تربت جام با مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد یاریگر نیازمندان در ماه مهمانی خدا باشند.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 109