مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی، روز خبرنگار را تبریک گفت
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی، روز خبرنگار را تبریک گفت

جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش اختر شرق؛ متن پیام دکتر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به این شرح است:

باسمه تعالی

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه ای ایران است. فرصتی که هم زمینه ای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم و هم بهانه ای برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمت­کشان عرصه رسانه است.

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که بی­ آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می­کنند.

فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت پذیری، همگام با مسوولین و همراه با مردم بوده اند. دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، ازخودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه های شخصی، از مهم­ترین ویژگی ها و رسالت­ های خبرنگاری است.

به عنوان مثال، در سال جدید که متآسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا آغاز شد و هم چنان کشور درگیر این بیماری ناخوانده است، رسانه ها، خط مقدم مقابله و پیشگیری از این بیماری بوده اند و شهدایی را نیز در این راه تقدیم کرده اند.امید است در کنار جانفشانی مدافعین سلامت، با همراهی رسانه ها و همکاری مردم، شاهد نابودی ویروس کووید ۱۹ باشیم.

حال که شیوع این بیماری، زمینه دیدار و عرض تبریک و خداقوت حضوری هر ساله  را گرفته است، ضمن قدردانی مجدد از تمامی صاحبان قلم و پیام آوران عرصه‌ دانایی، تندرستی و موفقیت را، در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر آرزو دارم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3