مدیر کانون بانوی مرزنشین تایباد: گردش مالی یک میلیارد و سیصد میلیون ریالی جشنواره غذا در مزار مولانا
مدیر کانون بانوی مرزنشین تایباد: گردش مالی یک میلیارد و سیصد میلیون ریالی جشنواره غذا در مزار مولانا

مدیر کانون فرهنگی بانوی مرزنشین تایباد گفت: در جشنواره غذا در مزار مولانا بیش از چهار هزار نفر از ۷۰ غرفه تولیدات بانوان شهرستان بازدید کردند که ماحصل آن گردش مالی ۱۳۰ میلیون تومانی طی یک روز کاری بود.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی کانون فرهنگی بانوی مرزنشین؛ سمیرا سادات امیری در این باره گفت: در راستای برنامه‌های کانون در خصوص کمک به بانوان سرپرست خانوار با هدف کمک به سبد معیشت خانوار اولین جشنواره غذای سنتی سال جدید در مجموعه تاریخی مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با استقبال خوب همشهریان عزیز مواجه شد و بیش از چهار هزار نفر از ۷۰ غرفه تولیدات بانوان شهرستان بازدید کردند که ماحصل آن گردش مالی ۱۳۰ میلیون تومانی طی یک روز کاری بود.

مدیر کانون فرهنگی بانوی مرزنشین تایباد عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی بانوی مرزنشین برگزاری کارگاه‌های بهداشت فردی، آیین همسرداری، فرزندپروری، آشنایی با حقوق زن در اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی، مشاوره‌های حقوقی، روانشناسی و خانواده و برگزاری کارگاه‌های بصیرت افزایی است که با حضور مربیان مختلف طی سال گذشته برگزار شده است.

امیری عنوان کرد: نمایشگاه دائمی عرضه محصولات اقتصادمقاومتی بانوی مرزنشین تایباد بجز ایام نوروز دایر بوده و همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس بلوار آزادی، جنب مسجد امام رضا (ع) از این نمایشگاه بازدید نمایند، در ایام نوروز هم این نمایشگاه در مجموعه تاریخی مزار مولانا فعال خواهد بود.

مدیر کانون فرهنگی بانوی مرزنشین تایباد در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه جشنواره با همکاری انجمن‌های فرهنگی و گردشگری تایباد از سه دهه خدمات استاد عبدالرحیم تاج محمدی در حفظ و حراست از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تایباد تجلیل شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 78