مدیر زندان مرکزی مشهد: پایان هفت سال انتظار برای آزادی
مدیر زندان مرکزی مشهد: پایان هفت سال انتظار برای آزادی

مدیر زندان مرکزی مشهد گفت: در ادامه مسیر آزادسازی زندانیان، این بار با پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین در حق شاکیان یک زندانی زن، پس از هفت سال از زندان آزاد شد.

به گزارش اختر شرق؛ عبدی، مدیر زندان مرکزی مشهد در این باره عنوان کرد: بی‌تردید می‌توان گفت که یکی از بارزترین امور خیر درسطح جامعه ودر سالهای اخیر، مشارکت خیرین در آزادسازی زندانیان است.

وی گفت: درادامه مسیر آزادسازی زندانیان، این بار با پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین در حق شاکیان یک زندانی زن، پس از هفت سال از زندان آزاد شد.

عبدی با بیان اینکه یک بار دیگر دست خداوند از آستین همت بلند گروه خیرین به یاری یکی از زندانیان زن در زندان مرکزی مشهد شتافت، عنوان کرد: پس از تلاش بی‌وقفه کارکنان این مجموعه و برقراری ارتباط با گروه خیرین، سرانجام این تلاش‌ها به ثمر نشست و با توجه و مساعدت خیرین مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه شده و در حق شاکیان پرداخت گردیده و این عمل خداپسندانه درب زندان را پس از هفت سال به روی او گشود.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مداوم خیرین در آزادسازی زندانیان گفت: بی‌تردید یکی از بارزترین عمل خیرین در جامعه در سالهای اخیر مشارکت آن‌ها در آزادسازی زندانیان است.

مدیر زندان مرکزی مشهد اظهار امیدواری کرد که این عمل خیرخواهانه همچنان به عنوان یکی از اولویت‌های خیرین و آحاد جامعه مورد توجه قرار گیرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 138