مدیر جهاد کشاورزی جوین: حمایت از سرمایه گزاران بخش خصوص، بازوی توانمند توسعه طرح‌های اشتغالزا
مدیر جهاد کشاورزی جوین: حمایت از سرمایه گزاران بخش خصوص، بازوی توانمند توسعه طرح‌های اشتغالزا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: سرمایه گزاران بخش خصوصی می‌توانند به عنوان مهمترین عامل توسعه طرح‌های اجرایی و کارآمد در جهت ایجاد اشتغالزایی در شهرستان و روستاها گام بردارند.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین؛ علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین با بیان اینکه بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تولیدی و اقتصادی کشور به شمار می‌رود و با توجه به این که نیاز غذایی ما در این بخش محقق می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اهمیت استراتژیکی که این بخش دارد لازم است تلاش شود تا سهم بیشتری از سرمایه گذاران برای تحقق جهش تولید در این بخش گام بردارند.

وی اظهار کرد: بدون شک با برنامه ریزی دقیق و تعیین سیاست‌های قیمتی مناسب به راحتی می‌توانیم سرمایه گذاران به سرمایه‌گذاری در این بخش را تشویق نماییم.

قارزی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف جذب سرمایه گزاران بخش خصوص، ایجاد زنجیره کامل تولید و از طرفی ایجاد اشتغالزایی، است، گفت: بدون شک جهت دهی به سرمایه گزاران میتواند عامل موثری در کشاورزی اقتصادی و پایدار باشد.

این مقام مسئول با اشاره به تولید بالای محصولات زراعی و باغی در شهرستان جوین یکی از اولویتهای مهم سرمایه گزاری را تاسیس سردخانه در شهرستان جوین عنوان کردند.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی به عنوان بازویی توانمند در اجرای طرح‌های برنامه ریزی شده برای توسعه کشاورزی می‌تواند نقش موثری ایفا می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین در دیدار با یک سرمایه گزار بخش خصوصی، حضور ایشان در این عرصه و سرمایه گزاری در بخش کشاورزی را به فال نیک گرفت و مطرح کرد: بدون شک حمایت از این افراد نقطه قوتی در راستای تحقق جهش تولید می‌باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 21