مدیر جهاد کشاورزی جوین: حمایت از سرمایه گذاران بخش کشاورزی لازمه خودکفایی در تامین نیاز داخلی کشور
مدیر جهاد کشاورزی جوین: حمایت از سرمایه گذاران بخش کشاورزی لازمه خودکفایی در تامین نیاز داخلی کشور

جلسه بررسی مشکلات ایجاد شده برای سرمایه گزاران بخش کشاورزی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین با اشاره اهمیت بر لزوم حمایت عملی و جدی از سرمایه گذار به عنوان مولفه‌ای از بین برنده‌ی معضل بیکاری در هر جامعه‌ای، گفت: ابدون شک یکی از بزرگترین مشکلات هر جامعه‌ای نبود فرصت‌های شغلی برای جوانان و از طرفی هدر رفتن فکر‌های خلاق میباشد که بخش عمده‌ی این مشکل را میتوان با حمایت از سرمایه گذاران و جهت دهی آنها به سمتی که خلل و کمبود‌ها احساس میشود برطرف نمود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر علت کمرنگ شدن حضور سرمایه گذران نیز قالب بودن فضای ریسک است، عنوان کرد: اگر با ایجاد هم افزایی و همکاری دستگاه‌ها حمایت همه جانبه از این بخش‌ها انجام گیرد فضا برای حضور و حتی رقابت سرمایه گذرارن نیر آماده میشود.

قارزی با اشاره به جای خالی صنایع تبدیلی و سردخانه محصولات کشاورزی و صنایع بسته‌بندی در شهرستان جوین، خاطرنشان کرد: شهرستان جوین با تولید سالانه بالغ بر ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و تامین کننده بخش بزرگی از نیاز‌های غذایی فرصت خوبی برای حضور سرمایه گزاران این بخش است.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در واقع پیشنیاز حرکت به کشاورزی پایدار است، گفت: با حضور سرمایه گذاران در شهرستان نیز علاوه بر ایجاد اشتغالزایی نیز چرخه تولید و اقتصاد شهرستان نیز جان تازه‌ای می‌گیرد.

خبرنگار: سید حجت الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 59