مدیر جهاد کشاورزی جوین: حمایت از بخش خصوصی تحقق بخش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها
مدیر جهاد کشاورزی جوین: حمایت از بخش خصوصی تحقق بخش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین با اشاره به اهمیت تولید در شعار رهبر معظم انقلاب در سال جدید، اظهار کرد: به طور قطع حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید داخلی و همچنین فرهنگ‌سازی آن و تولید کالا و محصولات با کیفیت یکی از مهمترین اهداف و اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی محسوب می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین در سال جدید با مدیر عامل کشت و صنعت جوین دیدار کردند.

علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین در حاشیه دیدار با مدیرعامل کشت و صنعت جوین، عنوان کرد: شعار سال ۱۴۰۰ بر روال سال‌های گذشته حول محور تولید و اشتغال و معیشت مردم رقم خورده و این بیانگر اهمیت موضوع تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری است.

قارزی با اشاره به اهمیت تولید در شعار رهبر معظم انقلاب در سال جدید، اظهار کرد: به طور قطع حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید داخلی و همچنین فرهنگ‌سازی آن و تولید کالا و محصولات با کیفیت یکی از مهمترین اهداف و اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بدون شک بخش خصوصی در مرحله اول به عنوان مهمترین اصل برای تحقق کار و ایجاد اشتغالزایی نقش موثری خواهد داشت و در کنار آن ما مسئولیت هدایت سرمایه و نیروی کار را به سوی توسعه پایدار خواهیم داشت.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با بیان اینکه بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی، نخستین بخش تولیدی کشور به شمار می‌رود و با توجه به این که نیاز غذایی ما در این بخش محقق می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه نیاز غذایی کشور در این بخش محقق میشود لازم است تلاش شود تا سهم بیشتری از سرمایه گذاران برای تحقق جهش اقتصادی گام بردارد.

قارزی، ضمن تبریک اعیار شعبانیه و سال نو با اشاره به اینکه تئوری سرمایه گزاری در مرحله اول وابسته به درآمد حاصله از این بخش برای اشخاص سرمایه گذار است، گفت: یکی از مهمترین اهداف جذب سرمایه گزاران بخش خصوص، ایجاد چرخه کامل تولید و از طرفی ایجاد اشتغالزایی است.

وی بیان کرد: بدون شک جهت دهی به سرمایه گزاران میتواند عامل موثری در کشاورزی اقتصادی و پایدار باشد به طوری که به عنوان مثال با تاسیس سردخانه در شهرستان جوین میتوان از وارد کردن حجم بالایی از محصول پیاز به بازار و پایین آمدن قیمت این محصول و متضرر شدن کشاورز جلوگیری کرد و کشاورز میتواند محصول خود را در شرایط مساعدتر و بهتری وارد بازار کند.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با تاکید بر اینکه بخش خصوصی به عنوان بازویی توانمند در اجرای طرح‌های برنامه ریزی شده برای توسعه کشاورزی نقش موثری ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: بدون شک در شرایط تحریم کشور عزیزمان از سوی کشورهای بیگانه، همیاری دادن بخش خصوصی به دولت در اجرای طرح‌های مورد نیاز و برنامه ریزی شده میتوند علاوه بر تامین نیازهای کشور از داخل و جلوگیری از خروج ارز، زمینه ساز خودکفایی در بسیاری از نیازهای داخل باشیم.

خبرنگار: حجت الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 92