مدیر جهاد کشاورزی جوین: حضور پلیس امنیت اقتصادی لازمه‌ی رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی
مدیر جهاد کشاورزی جوین: حضور پلیس امنیت اقتصادی لازمه‌ی رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین با هدف ارتباط بیشتر و تاکید بر حضور نیروهای انتظامی در رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی شهرستان با سرهنگ رجبی، فرمانده جدید نیروی انتظامی جوین دیدار کرد.

به گزارش اختر شرق؛ علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین با اشاره به رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی و اهمیت تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در رابطه با این امر گفت: در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در جهش تولید و رهنمود ایشان مبنی بر تامین امنیت غذایی که لازمه تحرک و رونق اقتصادی است بدون شک حضور پلیس امنیت اقتصادی در بحث رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی لازمه کار است.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با توجه به ظرفیت ویژه‌ی شهرستان در تولید محصولات کشاورزی و نقش بسزای شهرستان جوین به عنوان قطب کشاورزی در استان نیز، توزیع نهاده‌های یارانه دار کشاورزی بین بهره برداران واقعی را یکی از مهمترین رسالت‌های ما در جهاد کشاورزی دانست و عنوان کرد: بدون شک حضور نیروی انتظامی به عنوان پلیس امنیت اقتصادی در روند توزیع این نهاده‌ها را بسیار مهم و پر رنگ دانست.

قارزی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جناب سرهنگ رجبی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برای این برادر بزرگوار و مجموعه نیروی انتظامی آرزوی موفقیت کرد.

مدیر جهاد کشاورزی جوین در این دیدار از تلاش‌ها و خدمات صادقانه جناب سرهنگ غلامزاده در زمان تصدی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تشکر کرده و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 53