مدیر جهاد کشاورزی تربت جام: مرکز جهاد کشاورزی نصرآباد ساماندهی می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی تربت جام: مرکز جهاد کشاورزی نصرآباد ساماندهی می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت جام گفت: مرکز جهاد کشاورزی نصرآباد ساماندهی و از ظرفیت کشاورزان خیر منطقه استفاده می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا عرفانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت جام در جلسه کمیته فنی ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی با هدف ساماندهی مرکز جهاد کشاورزی نصرآباد گفت: با توجه به اینکه این مراکز در صف نخست ارتباط با کشاورزان قرار دارد، ارائه باکیفیت خدمات آن‌ها زمینه رضایتمندی و جلب اعتماد کشاورزان را فراهم می‌کند. این امر می‌تواند فرایند ترویج و انتقال دانش و تجربیات کارشناسان را تسهیل کند و توانمندسازی مراکز جهاد کشاورزی را راهی برای عملی‌سازی اهداف جهش تولید در بخش کشاورزی است.

وی افزود: مراکز به دنبال ارائه خدمات مرتبط باکیفیت و درنهایت افزایش رضایتمندی کشاورزان و بهره برداران است. ازاین رو ضروری است که با بررسی کیفیت خدمت و رضایتمندی در این مراکزضعف‌ها و قوت‌های آن‌ها شناخته شود تا با برنامه ریزی برای کاهش ضعف‌ها و افزایش قوت‌ها زمینه اجرای هرچه بهتر وظایف سپرده شده فراهم شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تربت جام با اشاره به مسئولیت خطیر و نقش اساسی مراکز جهاد کشاورزی در رشد و شکوفایی بخش کشاورزی، عنوان کرد: مسئول مرکز جهاد کشاورزی باید در پاسخگویی، مشاوره و ارائه توصیه‌های فنی به کشاورزان و بهره برداران تلاش نموده و درجهت جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه بخش کشاورزی برنامه ریزی و اقدام نمایند.

خبرنگار: صادق مرادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 172