مدیر امور منابع آب سبزوار : ۲۷۰ هزار متر مکعب صرفه جویی آب با انسداد یک حلقه چاه غیر مجاز عمیق
مدیر امور منابع آب سبزوار : ۲۷۰ هزار متر مکعب صرفه جویی آب با انسداد یک حلقه چاه غیر مجاز عمیق

با انسداد و جمع آوری منصوبات یک حلقه چاه غیر مجاز عمیق در ششتمد سبزوار ۲۷۰ هزار متر مکعب در سفره‌های آب زیر زمینی صرفه جویی شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد ثابتی مقدم با اعلام این خبر گفت: با تلاش پرسنل نیروهای گشت و بازرسی امور آب و همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی منصوبات یک حلقه چاه آب عمیق غیر مجاز در منطقه ششتمد سبزوار شناسایی و توقیف شد.

مدیر امور منابع آب سبزوار تصریح کرد: جمع آوری منصوبات یک حلقه چاه عمیق غیر مجاز در اراضی کلاته نوبهار شهرستان ششتمد سبب صرفه جویی ۲۷۰ هزارمتر مکعب آب زیر زمینی در منطقه شد.

ثابتی مقدم خاطر نشان کرد: انسداد و مسدود کردن چاه‌های آب غیر مجاز بر اساس ضوابط و در چار چوب قانون با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم شهروندان و کشاورزان برای حفظ و صیانت از منابع آبی با همکاران ما در امور آب سبزوار همکاری کنند.

مدیر امور منابع آب سبزوار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و در پیش بودن فصل زمستان رودخانه‌ها و مسیل‌های خطر آفرین شناسایی و در جهت لایروبی و ایمن‌سازی اقدامات ضروری انجام شده است که البته برخی از مسیل‌ها در اثر سیلاب‌های بهاری امسال آسیب جدی دیده‌اند که با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در راستای ترمیم و اصلاح این مسیل‌ها نیز اقدام خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4