مدیر امور آبفای خواف از واگذاری ۱۱۹۳ انشعاب آب در ده ماهه نخست امسال به متقاضیان خبر داد
مدیر امور آبفای خواف از واگذاری ۱۱۹۳ انشعاب آب در ده ماهه نخست امسال به متقاضیان خبر داد

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: میزان انشعابات آب واگذار شده به متقاضیان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۱۹۳ انشعاب بوده است.

به گزارش اختر شرق؛ سید حسن رضائیان به میزان مطالبات اشاره کرد و گفت: ۵۲ میلیارد ریال مطالبات از مشترکین وجود دارد که جهت ارائه خدمات مطلوبتر نیاز است شهروندان عزیز نسبت به پرداخت به موقع قبوض آب بها اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه امسال ۳۱۰۰مورد اتفاقات درشبکه توزیع آب رفع شده است، تصریح کرد: در این مدت ۲۵۵۴ مورد اتفاقات در خطوط انتقال، و انشعابات نیز برطرف شده است.

رضائیان با اشاره به فرسودگی در شبکه توزیع و خطوط انتقال روستایی و شهری به ترتیب به میزان ۵۰ و ۳۰ درصد اعلام کرد طول خطوط انتقال آب در این شهرستان ۴۲۰ کیلومتر و طول شبکه توزیع ۸۳۷ کیلومتر میباشدکه در بازه زمانی اعلام شده ۳۳.۵ کیلومتر شبکه توزیع مورد اصلاح قرارگرفت.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان خواف تاکید کرد: در خصوص۱۲۵۷ رشته انشعاب نوسازی کامل انجام شده است که این اصلاح شبکه توزیع و نوسازی انشعابات خطوط انتقال با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه السلام، بنیاد نیکوکاری ابراهیمی و همچنین مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خواف بوده است.

رضائیان در پایان خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری از اقدامات اصلاحی و عمرانی بیشتری در شهرستان از طریق مشارکت‌ها خواهیم بود.

لازم به ذکر است؛ شهرستان ۱۵۰هزار نفری خواف در شرق کشور و همسایه با کشور افغانستان با ۴۸۵۴۵ مشترک در پنج بخش شهری و چهار بخش روستایی است و ۸۰ روستا هم تحت پوشش امور آبفای خواف هستند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 99