مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی: امضای تفاهم نامه مشترک با کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی/ اعلام آمادگی همکاری‌های مشترک
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی: امضای تفاهم نامه مشترک با کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی/ اعلام آمادگی همکاری‌های مشترک

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: تفاهم نامه مشترکی بین این نهاد با کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به امضا رسید و آمادگی برای همکاری‌های مشترک مطرح شد.

به گزارش اختر شرق؛ حبیب الله آسوده در این نشست با عنوان اینکه اکنون این نهاد از حدود ۲۰۰ هزار خانوار حمایت می‌کند، عنوان کرد: تعداد قابل توجهی از نیکوکاران با این نهاد همکاری می‌کنند.

وی با اعلام اینکه آمادگی داریم تا با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان طرح‌هایی ویژه جامعه هدف در این بخش اجرا کنیم تا نتیجه آن به افزایش آگاهی منجرافراد شود، اظهار کرد: امیدوارم در همکاری‌های مشترک بین دو نهاد، در ترویج فرهنگ کتابخوانی سهیم باشیم.

آسوده گفت: ۳۷۰ مرکز نیکوکاری فعال و تحت نظارت این نهاد هستند که کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی می‌توانند با استفاده از این ظرفیت زمینه ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی را فراهم کنند.

همچنین در ادامه، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی به منظور همکاری‌های بیشتر و مشترک با کمیته امداد استان با اشاره به اینکه اکنون شاهد فعالیت ناشران زیادی هستیم، گفت: آمادگی داریم تا در نشر آثار و دلنوشته‌های مددجویی و تدوین آن به صورت کتاب، عضویت رایگان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در کتابخانه عمومی نزدیک محل سکونت، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برگزاری نشست‌های کتابخوان متناسب با شرایط و گروه‌های سنی مختلف همکاری داشته باشیم.

لازم به ذکر است؛ این تفاهم نامه در ۶ ماده و دو نسخه میان حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به امضا رسید که مدت زمان همکاری از ۲۶آبان ۱۳۹۹ به مدت سه سال تعیین شده و تا ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ادامه دارد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7