مدیرکل کمیته امداد استان: اهدای ۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد استان: اهدای ۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، از توزیع ۵۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توسط بانک سینا همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حبیب الله آسوده در مراسم اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند، ضمن تشکر از خدمات بانک سینا به جامعه و به ویژه محرومان، گفت: کمیته امداد نهادی مردمی است، که وظیفه آن جمع آوری و هدایت خیرات و مبرات نیکوکاران برای نیازمندان و افرادی که در شرایط سخت قرار دارند، است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه نظام و دستکاه‌های دولتی و خصوصی باید فرصت‌هایی برای برای رشد، توسعه و بالندگی در اختیار مددجویان قرار دهند چنان که این گروه ثابت کرده‌اند که جز بهترین‌ها هستند، اظهار کرد: کمیته امداد استان به این منظور حدود ۵ هزار تبلت و گوشی را تهیه و دانش آموزان اهدا کرده است.

وی از همراهی مردم و دستگاه در اجرای پویش ایران مهربان تقدیر کرد و گفت: نیکوکاران به منظور مشارکت در این طرح می‌توانند به سایت EKRAM. EMDAD. IR و یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۸۰۳۳ اقدام کنند.

همچنین در این مراسم، مدیر بانک سینا منطقه خراسان، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا، زمینه‌ای برای ایجاد همدلی فراهم کرد، عنوان کرد: هر دستگاه و نهادی در کنار وظایف سازمانی، باید مسئولیت‌های اجتماعی و انسانی خود را به خوبی انجام دهد.

سیامک شمسایی، با اعلام اینکه نتیجه اعمال خیر افراد دستگیر خودشان است، گفت: بانک سینا مطابق مسئولیت‌های اجتماعی در فعالیت‌های مختلف مانند کمک‌رسانی به آسیب دیدگان از سیل، زلزله، اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کمک به محرومان فعالیت‌های موثری داشته است.

وی با اشاره به اینکه همکاری فی مابین کمیته امداد و بانک سینا همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: بانک سینا سال گذشته در استانهای خراسان، به منظور فراهم کردن بستر اشتغال برای مجریان کمیته امداد ۳۱ فقره تسهیلات با ارزش‎ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و برای سازمان بهزیستی ۲۲ فقره تسهیلات با ارزش یک میلیارد تومان پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم به صورت نمادین به دو دانش آموز کمیته امداد خراسان رضوی دو دستگاه تبلت اهدا شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3