مدیرکل کمیته امداد استان: افتتاح و آغاز به کار آشپز خانه‌های اطعام مهدوی
مدیرکل کمیته امداد استان: افتتاح و آغاز به کار آشپز خانه‌های اطعام مهدوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از افتتاح و آغاز به کار آشپز خانه‌های اطعام مهدوی همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در سطح استان با همکاری، خیران، مراکز نیکوکاری و دستگاه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حبیب الله آسوده در این باره گفت: برنامه‌ریزی شده است در طی ماه مبارک رمضان، دو میلیون پرس غذای گرم و ۵۰ هزار سبد کالا و بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

آسوده با اعلام اینکه محوریت اطعام مهدوی کمیته امداد است، اظهار کرد: توزیع غذای گرم و سبدهای کالا به صورت هدفمند در سطح استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اطعام مهدوی با مشارکت شورای هیات مذهبی، کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در حال اجراست.

آسوده با تاکید بر اینکه تمام آشپزخانه‌های اطعام مهدوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند، تصریح کرد: با توجه به شیوع موج چهارم بیماری کرونا در کشور، امیدوارم همه نیکوکاران و افراد جامعه در این امر خداپسندانه مشارکت کنند تا افراد بیستری از نیازمندان اطعام شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

همچنین در این مراسم، معاون اداری و مالی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از امروز در سطح استان آغاز به کار ۳۰۰ آشپزخانه انجام شده است که پیش بینی می‌شود در روزهای آینده با توجه به مشارکت نیکوکاران این تعداد افزایش یابد.

لازم به ذکر است؛ نیکوکاران می‌توانند در طرح اطعام مهدوی به صورت غیرحضوری با شمارگیری کد # ۰۵۱ *۸۸۷۷ * مشارکت نمایند و در اطعام نیازمندان سهیم باشند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 34