مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: هماهنگی خوبی بین رسانه‌ها و مسئولین در استان وجود دارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: هماهنگی خوبی بین رسانه‌ها و مسئولین در استان وجود دارد

جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت با هیئت‌رئیسه شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها با حضور علی ربیعی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ در این جلسه حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید موسوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی حضور داشتند.

در حاشیه این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: از سال گذشته شورای اطلاع‌رسانی در کشور و استان‌ها تشکیل‌شده است که در استان شاهد هماهنگی رسانه‌ای خوبی در موضوعات مختلف استان به‌ویژه در موضوع مقابله با بیماری کرونا بودیم.

دکتر مروارید تصریح کرد: به‌منظور هماهنگی بیشتر شورای اطلاع‌رسانی دولت با استان‌ها تاکنون دو وبینار برگزارشده است، دو هفته گذشته با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روز گذشته با حضور سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، این وبینار برگزار شد.

لازم به ذکر است؛ آسیب‌شناسی شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها، پیگیری تحقق بند چ ماده ۳۷ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، انجام تبلیغات معطوف به گروه‌های مخاطب، ملموس نمودن فعالیت‌های عمرانی در زندگی مردم، پاسخگویی مناسب به سؤالات و … از مهم‌ترین مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3