مدیرعامل شرکت مجتمع پایانه‌های انرژی دوغارون: ارائه خدمات ترانشیپ سوخت توسط سازمان همیاری در مرز
مدیرعامل شرکت مجتمع پایانه‌های انرژی دوغارون: ارائه خدمات ترانشیپ سوخت توسط سازمان همیاری در مرز

مدیرعامل شرکت مجتمع پایانه‌های انرژی دوغارون در جلسه ارائه گزارش عملکرد سه‌ماهه نخست این مجموعه از تلاش‌های انجام‌شده برای تجهیز و راه‌اندازی دو سایت ترانشیب سوخت برای ارائه خدمات در این منطقه مرزی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حمیدرضا وفادار در این جلسه که با حضور محمد سنجری مدیرعامل سازمان و مسعود شکریز معاون مالی برگزار شد علاوه بر ارائه عملکرد مالی و میزان تحقق بودجه این شرکت بر اساس منشور کاری، گزارش اقدامات سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ در بخش‌های گوناگون را ارائه کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای راه‌اندازی شهرک انرژی در مرز دوغارون، بیان کرد: با توجه به رسالتی که به شرکت مجتمع پایانه‌های انرژی واگذارشده است، این مجموعه در راستای کمک به توسعه ظرفیت‌های اقتصادی مرز، ایجاد اشتغال برای مردم منطقه، پیشگیری از هدر رفتن منابع و خروج ارز از کشور و … هدف‌گذاری‌هایی را برای ایجاد فعالیت‌های جدید در این منطقه در دستور کار قرارداد.

مدیرعامل شرکت مجتمع پایانه‌های انرژی دوغارون سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی تصریح کرد: بر این اساس راه‌اندازی سایت ترانشیب سوخت، باسکول، مخازن ذخیره، جایگاه عرضه گاز مایع LPG و … برای ارائه خدمات مختلف در مرز در دستور کار شرکت قرار گرفت که تاکنون اقدامات خوبی با صرف اعتبار حدود ۸۰ میلیارد ریال در زمینی محصور، انجام‌شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های در حال انجام برای اورهال سایت ترانشیب سوخت در بازارچه مرزی دوغارون، خاطرنشان کرد: این اقدامات، ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر از جوانان بومی شهرستان تایباد را به دنبال داشته است که امیدواریم با تحقق برنامه‌ها و بهره‌برداری از پروژه‌های در حال انجام، زمینه برای اشتغال افراد بیشتری در این منطقه فراهم شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 47