مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد اعلام کرد؛  رایگان شدن پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا (ع) برای پیاده کردن مسافر
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد اعلام کرد؛  رایگان شدن پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا (ع) برای پیاده کردن مسافر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، گفت: از این پس پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا (ع) برای پیاده کردن مسافر به مدت پنج دقیقه ابتدایی رایگان خواهد بود.

به گزارش اخترشرق؛ سید مهدی کمالی در این خصوص، افزود: با آغاز پروژه ساماندهی پیش خوان پایانه مسافربری امام رضا (ع) برای مراجعه کنندگان مشکلاتی ایجاد شد از جمله این که ورودی اصلی پایانه مسدود و زائران و مجاوران بایداز طریق پارکینگ وارد پایانه مسافربری می‌شدند.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که گلایه زائران و مجاوران را در پی داشت این بود که در زمان مراجعه به پایانه مسافربری امام رضا (ع) خودرو سواری و یا تاکسی که با آن به پایانه مسافربری آمده بودند برای ورود و پیاده کردن مسافر باید هزینه پارکینگ پرداخت می‌کردند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه این موضوع باعث می‌شد تا رانندگان هزینه پارکینگ را به کرایه اضافه کرده و از زائران و مجاوران دریافت کنند، اظهارکرد: همین امر نارضایتی مراجعان به پایانه مسافربری را در پی داشته است.

کمالی تصریح کرد: لذا برای رفع مشکل با هماهنگی و همکاری شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی که مدیریت پارکینگ پایانه مسافربری امام رضا (ع) را در اختیار دارد انجام شد؛ مقرر شده است تا ورود به پارکینگ جهت پیاده کردن مسافران خودروهای سواری و تاکسی به مدت ۵دقیقه رایگان محاسبه شود، برهمین اساس از امروز شنبه ۱۱ دیماه از خودروهایی که برای پیاده کردن مسافر به پارکینگ وارد شوند هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

وی ادامه داد: بنا بر دستور شهردار محترم مشهد از این پس با برنامه ریزی انجام شده و تلاش همکاران زحمتکش و متخصصمان درسازمان پایانه‌های مسافربری اقدامات بیشتری در راستای رفاه زائران و مجاوران شهر امام مهربانی‌ها انجام شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 371