مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان: شهرداری‌ها دراولویت سازمان همیاری در حوزه آموزش هستند
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان: شهرداری‌ها دراولویت سازمان همیاری در حوزه آموزش هستند

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در جلسه هیات امنای موسسه آموزش این نهاد اظهار کرد: با ظرفیتهایی که دراین مجموعه وجود دارد ارتقا مباحث آموزشی شهرداری‌ها در اولویت قرار دارد.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه هیات امنای موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی با حضور محمد سنجری رئیس هیات امنا و دیگر اعضا عصر امروز در این موسسه برگزار شد.

در این جلسه قراردادها و فعالیتهای پیش رو این مرکز علمی پژوهشی در حوزه‌های تحقیقاتی و طراحی‌های علمی و همچنین برنامه‌های آموزشی حوزه ارتقاء علمی شهرداری‌ها و دیگر طرح‌های در دست اقدام مربوط به دفتر شهری استانداری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها این موسسه، اظهار کرد: همواره شهرداری‌ها و تامین نیازهای علمی آن‌ها در اولویت اصلی ارائه خدمات آموزشی سازمان و این مرکز علمی قرارداشته است.

محمد سنجری با اشاره به محدودیتهای ایجاد شده به دلیل شیوع کرونا در حوزه فعالیتهای این موسسه، گفت: علی رغم پتانسیل بالای نیروی انسانی در شهرداری‌ها و نیازهای آموزشی آن‌ها به منظور استفاده از حداکثر ظرفیتها، مذاکرات خوبی را با دفتر امور روستایی در حوزه آموزش دهیاران و همچنین شورای اسلامی استان برای ارائه خدمات آموزشی به اعضای شوراهای شهرهای مختلف صورت دادیم که می‌توان با توان موسسه در این حوزه‌ها نیز اقدامات موثری انجام داد.

وی با بیان اینکه فعالیتهای پژوهشی این موسسه توسعه خوبی داشته، عنوان کرد: اقدامات خوبی با تلاش دست اندرکاران این مجموعه و ایجاد ارتباطات و تعاملات جدید در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در دستور کار قرار گرفته که با توجه به تاثیر اندک کرونا به این حوزه، می‌تواند نقش موثری در پویایی و اثربخشی مجموعه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم استفاده از حداکثر توان این مجموعه آموزشی به عنوان یک ظرفیت مطلوب در استان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ظرفیتهای خوبی از نظر امکانات، فضای آموزشی و سطح و کیفیت اساتید در موسسه آموزش سازمان همیاری وجود دارد که می‌تواند به ارتقا علمی در حوزه مدیریت شهری و حتی دیگر حوزه‌های مختلف استان کمک شایانی را داشته باشد، قطعا می‌توان با برنامه ریزی و تقویت تعاملات از این ظرفیت مطلوب بهترین بهره برداری را انجام داد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 57