مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان: شرکت‌های دانش بنیان به کمک شهرداری‌های استان می‌آیند
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان: شرکت‌های دانش بنیان به کمک شهرداری‌های استان می‌آیند

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: همکاری با شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند در قالب ارائه خدمات آنان به شهرداری‌ها از طریق دوربین نظارتی کنترل ترافیک، بحث‌های جامعه آماری و آمایش، تعریف شاخص‌ها و استاندارهای حوزه علایم ترافیکی باشد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد رضا تازیکی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در استان و همکاری با پارک‌های علم‌و فناوری، اظهار کرد: طی بازدیدی که از شرکت‌های دانش بنیان، محصولات و سرویس‌های خدماتی به عمل آمد مقرر شد از تمامی خدمات شرکت‌های دانش بنیان در راستای تامین نیاز‌های شهرداری استان استفاده شود.

تازیکی بیان کرد: همکاری با شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند در قالب ارایه خدمات آنان از طریق دوربین نظارتی کنترل ترافیک، بحث‌های جامعه آماری و آمایش، تعریف شاخص‌ها و استاندارهای حوزه علایم ترافیکی و ارائه خدمات مشاوره‌ای در راستای دیگر نیازهای شهرداریهای استان باشد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی گفت: در همین راستا این‌ سازمان فروشگاهی به عنوان ویترین و نمایشگاه برای ارایه یکسری خدمات شرکت‌های دانش بنیان برای ارایه به سازمان استان در نظر گرفته است.

به گفته مدیر واحد هماهنگی امور شهرداری‌های استان در سازمان همیاری، در حال حاضر با شش شرکت دانش بنیان مذاکره و مکاتبات اداری انجام شده است و در حوزه بحث هوشمند‌سازی ساختمان‌های اداری نیز به منظور صرفه جویی مصارف انرژی در ساختمان اداری شهرداری‌ها از خدمات شرکت‌های دانش بنیان استفاده خواهد شد.

طهرانی گفت: خدمات این شرکت‌ها در قالب اعتبارات جرایم شهرداری (نصب دوربین کنترل ترافیک)، شناسایی استاندارد‌ها و شاخص‌های اقلامی که شهرداری‌ها استفاده می‌کنند است، به عنوان مثال در حوزه ترافیک صحت سنجی شاخصه استاندارد اقلام ترافیکی به عهده شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان شرکت مشاور در کنار شهرداری‌ها است‌.

مدیر واحد هماهنگی امور شهرداری‌های استان در سازمان همیاری با اشاره به دیگر خدمات شرکت‌های دانش بنیان، خاطرنشان کرد: تهیه آمار و ارائه راهکار برای دغدغه‌های روزمره شهرداری‌ها از موضوعاتی است که سازمان همیاری در صدد برآوردن آن در سرفصلهای جدید است که این شرکت‌ها ارائه کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 85