مددجویان کمیته امداد امام خمینی در استان خراسان رضوی صاحب ۲ هزار واحدمسکونی می‌شوند
مددجویان کمیته امداد امام خمینی در استان خراسان رضوی صاحب ۲ هزار واحدمسکونی می‌شوند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اشاره به ساخت دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای محرومین در استان گفت: مدد جویان تا پایان امسال صاحب دو هزار واحد مسکونی می‌شوند.

به گزارش اختر شرق؛ حبیب‌الله آسوده در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار در محل فرمانداری عنوان کرد: تعداد ۵۰۰ واحد این نهاد نیز در سطح استان برای افراد تحت پوشش تا پایان ساخت خریداری می‌کند.

آسوده با بیان اینکه این نهاد آماده احداث مسکن برای محرومین است، مطرح کرد: خیرین و شهرداری‌ها زمین واگذار کنند ما برای محرومین مستاجر خانه می‌سازیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: تعداد ۲۰۰هزار خانوار در استان خراسان رضوی تحت پوشش این نهاد قرار دارند که سال گذشته ۱۲هزار فرصت شغلی و امسال تا ۱۵هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کنیم.

به گفته وی برای رشتخوار نیز سال گذشته شش میلیارد وامسال ۹ میلیارد وام اشتغال دادیم.

آسوده با اشاره به اینکه در مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی توزیع بسته‌های معیشتی بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در مرحله اول رزمایش بیش از ۶۰۰ هزار بسته معیشتی طبق اعلام آمار امور مساجد استان با کمک نهادهای انقلابی در سطح استان توزیع شد و در مرحله دوم نیز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که حدود ۱۷۰ هزار نفر هستند، از بعد از عید غدیر کار توزیع بسته‌های معیشتی بین این خانواده را آغاز و تا اواسط مهرماه بین تمامی این خانواده توزیع خواهیم کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 22