مدارس رشتخوار به صورت حضوری دایر می‌شود
مدارس رشتخوار به صورت حضوری دایر می‌شود

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار گفت: با توجه به اینکه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان رشتخوار در وضعیت نارنجی است کلاسهای درس در مدارس شهرستان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر محمود ذباح در مراسم زنگ مهر حسینی در جمع دانش آموزان و مسولان با بیان اینکه ۷۵ درصد مدارس شهرستان رشتخوار جمعیتی زیر ۵۰ نفر دارد و امکان برگزاری کلاس حضوری با رعایت دستورات بهداشتی در آن‌ها وجود دارد، گفت: در مدارس شهری که تراکم جمعیتی بالایی دارد مدیران مدارس با گروه‌بندی کلاس و زوج و فرد کردن حضور دانش آموزان زمینه حضور امن دانش آموزان را فراهم می‌کنند و برنامه حضور دانش آموزان را به اطلاع خانواده‌ها می‌رسانند.

مدیر آموزش و پرورش رشتخوار اذعان کرد: کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته و در اولین روز بازگشایی در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد دیگر مقاطع نیز در همین هفته کتاب‌های خود را دریافت می‌نمایند.

وی افزود: در تمامی مدارس سطح شهرستان بستر اینترنت برقرار گردیده وهم زمان با آموزش‌های حضوری آموزش‌های مکمل نیز در فضای مجازی انجام خواهد شد.

ذباح با اشاره به اینکه خانواده‌ها مطمئن باشند رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اولویت اصلی آموزش وپرورش است و مدیران مدارس شهرستان در جلسه‌ی توجیهی با حساسیت‌های موجود آشنا شده اند، خاطرنشان کرد: رشتخوار دارای ۱۳هزار دانش آموز دوهزار فرهنگی سال جدید تحصیلی را آغاز کردند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 10