محکوم کردن ترور فخری زاده از سوی اهالی و مسئولان رشتخوار
محکوم کردن ترور فخری زاده از سوی اهالی و مسئولان رشتخوار

جمعی از مردم و مسئولین شهرستان رشتخوار ضمن محکم کردن ترور فخری زاده توسط عوامل صهیونیست و آمریکای جنایت کار گفتند: تلاش دشمن برای توقف صنایع موشکی و هسته‌ای ایران ناکام می‌ماند.

نماینده خواف و رشتخوار با محکومیت اقدام اخیر ترور و شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری و وزارت دفاع در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: گرچه تررو و شهادت دکتر فخری زاده یکی ضایعه دردناک و تلخ برای کشور صنایع دفاعی و موشکی و هم برنامه هسته‌ای بوده و هست، اما به طور یقین شهادت ایشان هیچ وقفه‌ای در برنامه دفاعی و هسته‌ای ایران ایجاد نمی‌کند.

حجت الاسلام اکبر احمدپور با بیان این مطلب که خوشبختانه نسل جوان و افراد فراوانی که در حوزه موشکی و هسته‌ای تلاش میکنند افراد متفکر اندیشمند و دارای فکر زیاد هستند و یقینا صنعت موشکی وهسته‌ای را پیش خواهند برد، و هیچ وقفه‌ای در این زمینه به وجود نخواهد آمد، اظهار کرد: دشمن اگر فکر میکند با این گونه شهادت‌ها می‌تواند ضربه‌ای به صنایع هسته‌ای و موشکی ما وارد کند، کور خوانده چرا که این راه و مسیر با قدرت همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشتخوار هم در این باره ضمن محکم کردن ترور فخری زاده، گفت: متاسفانه خبری ناگوار دل مردم ایران عزیز و بالاخص رهبر فرزانه انقلاب را پر از غم و اندوه نمود، دست رژیم استکباری آمریکا و صهیونیستهای کثیف و سعودی‌های جنایتکار با همراهی منافقین کور دل بار دیگر آغشته به خون یکی از بهترین‌های این ملت در صنایع نظامی و هسته‌ای شد و محسن فخری زاده بعد از شهریاری و احمدی روشن و حاج قاسم آسمانی شد.

سرهنگ حمید نامور عنوان کرد: دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از آنان در دستور کار قرار گرفته است.

امام جمعه رشتخوار نیز ضمن تسلیت به ملت ایران در پی شهادت فخری زاده بیان کرد: ایران اسلامی و متخصصان موشکی و هسته‌ای ما انشالله راه را همواره با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهند داد و این اقدام امروز آغاز کارهای خبیثانه دشمن نبوده و پایان راه پیشرفت برای ما نیز نیست.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 10