محور سرخس- مشهد تا گردنه مزداوند نامحسوس کنترل خواهد شد
محور سرخس- مشهد تا گردنه مزداوند نامحسوس کنترل خواهد شد

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای سرخس از کنترل نامحسوس محور سرخس مشهد تا گردنه مزداوند در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سید جواد احمدی در این باره گفت: بزودی در بحث کنترل نامحسوس محور سرخس مشهد حد فاصل شهرتا مرزداران با همکاری پالایشگاه وشرکت بهره برداری نفت در خصوص تامین خودرو عملیات گشت نامحسوس توسط پلیس راه آغاز می شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت محور جدید سرخس مشهد بیان کرد: این محورازگردنه مزداوند تا روستای گنبد لی در قالب سه پروژه تعریف شده که باقیمانده قطعه ۳ از شرکت قبلی خلعیت وبه پیمانکار ۴ الف که در حال فعالیت است سپرده شده که در مسئولیت آن، تکمیل تونل اول، احداث تونل دوم ساخت پل چکودراز تعهدات آن می باشد که فعالیت در حال انجام می باشد.

رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای سرخس عنوان کرد: بخش دیگرمحور جدید قطعه ۴ به بطول ۲۷ کیلومتر از گنبد لی تا چکودراست، که ۷ کیلومتر آن آسفالت و ۱۳ کیلومتر در حال زیر سازی وتنها ساختن پل ها وآسفالت محور باقی مانده که پیمانکار در حال فعالیت است.

جواد احمدی درراستای نگهداری راهها واقدامات انجام شده درحوزه مسئولیت راه‌های روستایی تصریح کرد: در چند ماه گذشته درمحور سرخس ِیل خاتون عملیات ماسه آسفالت بطول ۴ کیلومترانجام گرفت، همچنین با پیگیری های صورت گرفته وهمکاری دادگستری رفع تصرف حریم جاده وتسطیح حریم در محور اصلی از سمت مزداوند به سرخس را شروع وتعدادی سرعت گیر در این مسیر نصب ورنگ آمیزی شده است.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 36