مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار به‌زودی نهایی می‌شود/ توافق برای ایجاد یک ناحیه صنعتی ویژه قطعات خودرو و زیر بخش‌ها در سبزوار
مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار به‌زودی نهایی می‌شود/ توافق برای ایجاد یک ناحیه صنعتی ویژه قطعات خودرو و زیر بخش‌ها در سبزوار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در بحث منطقه ویژه اقتصادی سبزوار توافقی صورت گرفت و محیط‌زیست متعهد شد مشکلات آن را هرچه زودتر برطرف کند تا ان‌شاءالله عملیات فعال‌سازی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار با حضور استاندار آغاز شود.

به گزارش اختر شرق؛ علی رسولیان در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با محوریت طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با حضور نمایندگان پنج شهرستان فوق برگزار و موضوعات بسیار خوبی هم در آن مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه ۱۵ دستور کار مهم داشت، افزود: در حوزه تولید مواد شیمیایی، تولید پمپ آب، سوله‌سازی، فرش، مس، مصنوعات چوبی، فرآورده‌های لبنی و مبحث رنگ دستور کارهایی مطرح شد که این جلسه برای تمامی موارد مصوبات خوبی داشت و طرح‌ها تعیین تکلیف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به مهم‌ترین مصوبات این جلسه پرداخت و تصریح کرد: در بحث منطقه ویژه اقتصادی سبزوار توافقی صورت گرفت و محیط‌زیست متعهد شد مشکلات آن را هرچه زودتر برطرف کند تا ان‌شاءالله عملیات فعال‌سازی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار با حضور استاندار نهایی شود.

رسولیان در تکمیل صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: توافق برای ایجاد یک ناحیه صنعتی ویژه قطعات خودرو و زیر بخش‌ها در منطقه سبزوار از دیگر مصوبات این جلسه بود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1