مجمع امور جوانان شهرستان صالح آباد تشکیل شد
مجمع امور جوانان شهرستان صالح آباد تشکیل شد

فرماندار صالح آباد بنا به درخواست جمعی از جوانان این شهرستان که در حوزه های فرهنگی، ورزشی و جهادی درحال فعالیت هستند با آنها دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار پس از این که جوانان از فعالیتهای کنونی و گذشته خود که در زمینه های مختلف انجام داده اند و همچنین از دغدغدها و کمبودهای جوانان که در سطح شهرستان وجود دارد گزارش دادند.

به گزارش اختر شرق؛ ولی قلیچی فرماندار صالح آباد هم با ابراز خرسندی و خوشحالی، حمایت همه جانبه خود و دستگاه‌های مرتبط با این موضوع را اعلام کرد و از جوانان صالح آبادی خواست تا مجمع امور جوانان این شهرستان را تشکیل دهند.

رییس مجمع امور جوانان صالح آباد هم گفت : بر همین اساس نشستی در سالن هفت تیرصالح آباد به ریاست فرماندار این شهرستان تشکیل، و مجمع جوانان شهرستان صالح آباد کلید خورد.

در این نشست ۴۰ عضو که از سوی مدیران ادارات ونهادها معرفی شده بود  با حضور ۱۴ نفر از اعضای منتخب موافقت و با نظر جمعی اعضا، هیئت مدیره تعیین شد.

محسن راشکی گفت: پس از انتخاب هیات مدیره ، اولین جلسه مجمع جوانان به منظور رای گیری و انتخاب و تعیین روسای کمیسیونهای مجمع برگزار شد و  اینجانب را به عنوان رئیس مجمع جوانان شهرستان صالح آباد انتخاب کرده و فرهاد بلوچ نیز به عنوان نائب رئیس و خانم جلالی زاده نیز به عنوان منشی جلسه انتخاب و معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مجمع امورجوانان شهرستان یک مجمع مشورتی است و می تواند تاثیر بسیار بسزایی در پیشبرد هر چه بهتر امورات و اهداف جوانان این شهرستان محروم ومرزی شهرستان داشته باشد.

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی جهان آبادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 28