مأموریت سنگین، ذیل برنامه مثلث اقتصادی در خراسان رضوی
مأموریت سنگین، ذیل برنامه مثلث اقتصادی در خراسان رضوی

بر اساس سیاست‌های اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جهت مثلث توسعه اقتصادی، برنامه‌های خاص بانک ملی ارائه‌شده است.

بر اساس سیاست‌های اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جهت مثلث توسعه اقتصادی، برنامه‌های خاص بانک ملی ارائه‌شده است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام حسین ملکی ابرده، امام‌جمعه شهرستان تایباد در جلسه شورای اداری شهرستان تایباد مدیریت را یک علم برشمرد و گفت: هر مدیری که باانگیزه و به‌روز خدمت کند، خدمت او نزد خداوند والا خواهد بود.

همچنین مولانا توکلی، امام‌جمعه اهل سنت تایباد در ادامه گفت: مدیران نظام اسلامی ویژگی‌ها و خصوصیاتی باید داشته باشند که مدیران سایر نظام‌های غیر اسلامی از آن عاری هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) فرمودند بزرگ قوم (مسئول) خادم آن قوم است، مدیری که در مصدر ارگانی قرار می‌گیرد، باید خدمتگزار باشد و خدمت را برای خداوند و باز کردن گرهی از کار مؤمنین بداند.

امام‌جمعه اهل سنت تایباد با اشاره به مشکلات زوج‌های جوان در دریافت وام ازدواج خطاب به مدیرکل بانک ملی خراسان رضوی، گفت: توقع داریم شعب تحت امر شما در این مسئله آسان بگیرند، حالا اگر ضامن کارمندی نبود، به ضامن‌های کاسب و یا معتبر دیگر بسنده کند تا زودتر زندگی این عزیزان شکل بگیرد.

دکتر حسن مونسان، مدیر شعب بانک ملی در استان خراسان رضوی و دبیر کمیسیون بانک‌های استان در جلسه شورای اداری شهرستان تایباد، عنوان کرد: در سال جاری بر اساس سیاست‌های اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جهت مثلث توسعه اقتصادی، برنامه‌های خاص بانک ملی ارائه‌شده است.

وی افزود: بودجه‌های عمرانی ناچیز است و طبیعتاً نقش بانک‌ها پررنگ‌تر خواهد بود و مأموریت‌های آن‌ها سنگین‌تر می‌شود.

مدیر شعب بانک ملی در استان خراسان رضوی بابیان این مطلب که در سال گذشته ۸۲ هزار میلیارد ریال در بخش صنعت و کشاورزی تزریق‌شده و بنا داریم امسال ۱۵۰ هزار میلیارد ریال به بخش صنعت و کشاورزی تزریق کنیم، مطرح کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا، شرایط ارزی کشور مدتی ناپایدار بود اما امروز به پایداری نسبی رسیده است، در حال حاضر ارزهای خانگی که باقیمت‌های ۱۸ یا ۱۹ هزار تومان خریداری‌شده بود باقیمت‌های ۱۲ هزارتومانی در حال فروش است و عامل این اتفاق، شیطنت‌هایی بود که در جهت تخریب اقتصاد ایران انجام شد.

وی خبر داد: در خراسان رضوی ۸۷۰ هزار میلیارد ریال منابع در اختیار ماست و از این مبلغ ۵۷۰ هزار میلیارد ریال مصرف‌شده است.

دبیر کمیسیون بانک‌های استان بابیان اینکه در بخش صنعت در چهارماهه گذشته ۱۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده و مبلغ حدود ۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳ هزار و ۸۷۳ نفر از زوج‌ها پرداخت‌شده است، عنوان کرد: در بخش کشاورزی امسال ۱۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است.

وی گفت: در شرایط فعلی مأموریت سنگینی داریم، امسال اشتغال باید بر اساس منابع بانکی ایجاد شود.

مونسان بابیان این مطلب که توافق خوبی ذیل برنامه مثلث اقتصادی در استان در حال انجام است، اظهار کرد: بانک ملی، به‌عنوان بانک حاکمیتی نظام است، تمام فعالیت‌های ما بر اساس سیاست‌های اقتصادی استان برنامه‌ریزی‌شده است، در شهرستان آمادگی داریم در جهت کمک به سرمایه‌گذاران جدید وارد شویم.

مدیر شعب بانک ملی در استان خراسان رضوی در پایان بابیان اینکه در بحث ازدواج، صف انتظار ما به صفر رسیده و به‌محض ثبت‌نام وارد بانک می‌شوند و تا سقف ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، گفت: بانک ملی آمادگی دارد در بحث توسعه اقتصادی و رونق تولید همکاری با شهرستان تایباد داشته باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6