لزوم نگاه ویژه شهرداری به امنیت و حقوق کارگران
لزوم نگاه ویژه شهرداری به امنیت و حقوق کارگران

به گزارش اخترشرق؛ “فاطمه سلیمی”در مراسم پویش محله بهاری که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: قلبم به اقدامات مدیریت و خدمات شهری روشن است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای مردم رقم بزنیم. وی ادامه داد: محله بهاری کار زیبایی بود که امسال به همت مجموعه خدمات شهری و معاونت فرهنگی […]

به گزارش اخترشرق؛ “فاطمه سلیمی”در مراسم پویش محله بهاری که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: قلبم به اقدامات مدیریت و خدمات شهری روشن است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای مردم رقم بزنیم.

وی ادامه داد: محله بهاری کار زیبایی بود که امسال به همت مجموعه خدمات شهری و معاونت فرهنگی با همکاری حوزه‌های علمیه و سمن‌های محیط زیستی اتفاق افتاد و باید از کارهایی که به‌صورت زنجیر متصل انجام می‌شود، تقدیر کرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد ضمن تشکر از سمن‌های فعال و حوزه‌های علمیه که با مردم همراهی کرده‌اند، افزود: امسال این کار را با شانزده محله شروع کردیم اما با تداوم این مسئله در سال‌های آینده میزان بیشتری از حاشیه شهر را پوشش خواهیم داد.

سلیمی با تشکر ویژه از معاون خدمات شهری شهرداری مشهد و تأکید ویژه‌بر اینکه بیشترین فعالیت بر عهده کارگران است، بیان کرد: خدمات شهری پیشانی شهرداری مشهد است و هرکس از هر طریقی که وارد مشهد می‌شود سرسبزی و زیبایی را می‌بیند و بیشترین زحمات مربوط به کارگران است.

وی ادامه داد: از مسئولان محترم چه در مجموعه شهرداری و چه در بخش‌های مدیریت شهری می‌خواهم به این دوستان نگاه ویژه‌ای داشته باشند، نباید شاهد این باشیم که برای کارگران در حین انجام برنامه اتفاق ناگواری بیفتد، همین‌طور در بخش عیدی و پاداش این عزیزان نیز معاونت برنامه‌ریزی شهرداری پیگیری لازم را برای پرداخت متناسب با سال‌های قبل انجام شود تا همان‌گونه که این عزیزان دل مردم را شاد می‌کنند، ما نیز دل خانواده این عزیزان را شاد کنیم.

خبرنگار: سمانه جعفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 83