لزوم توجه به پتانسیل معادن خراسان رضوی و افغانستان در جهت توانمندسازی اقتصادی شهرداری‌ها
لزوم توجه به پتانسیل معادن خراسان رضوی و افغانستان در جهت توانمندسازی اقتصادی شهرداری‌ها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در جلسه هیات مدیره شرکت مدیریت معدنی این نهاد بر لزوم برنامه‌ریزی برای استفاده از پتانسیل معادن به ویژه در حوزه اقتصاد سنگهای معدنی و قیمتی شهرهای مختلف تاکید کرد.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه هیات مدیره شرکت بازرگانی و مدیریت معدن همیار انرژی آریا با حضور محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری و رئیس هیات مدیره، جواد حصاری نژاد مدیرعامل شرکت و دیگر اعضا برگزار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای بهره برداری مناسب از پتانسیل بالای اقتصادی حوزه معدنی برای درآمدزایی و کمک به اقتصاد شهرداری‌ها، عنوان کرد: باید به ظرفیت‌های سنگ‌های قیمتی موجود در شهرهای مختلف استان و حتی در حوزه کشور دوست و همسایه افغانستان در راستای اهداف و رسالتهای سازمان در حوزه کمک و توانمندسازی اقتصادی شهرداریها توجه ویژه شود.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه ضمن بررسی پروژه‌های در دست اقدام این شرکت موضوعات مربوط به پیش‌بینی بودجه سال آینده و ورود به فعالیت‌های اقتصادی درآمدزا با استفاده از ظرفیت‌های معدنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 101