لزوم تقویت اقتصاد تعاون و فرهنگ تعاونی در استان
لزوم تقویت اقتصاد تعاون و فرهنگ تعاونی در استان

رئیس اتاق تعاون خراسان رضوی گفت: اقتصاد تعاون و فرهنگ تعاونی در استان و همچنین روحیه مطالبه‌گری و پیگیری عالمانه باید تقویت و ترویج و تدوین نظری و عملی تعاونی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش اختر شرق؛ نشست مشترک معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور سرپرست معاونت امور استان‌ها و اتحادیه‌های اتاق تعاون ایران و هیات رئیسه اتاق تعاون خراسان رضوی برگزار و مشکلات و مطالبات تعاونگران این استان مطرح و بررسی شد.

در این نشست هادی ابوی، رئیس اتاق تعاون خراسان رضوی گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد اتاق تعاون استان را ارائه داد.

به گفته وی حضور مسئولان بخش تعاون در اتاق تعاون استان، فرصت مغتنمی را برای گفتگو و بررسی مشکلات در اختیار تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها قرار می‌دهد.

همچنین مسکنی معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست بیان کرد: رکن دوم اقتصاد اسلامی، مردمی‌سازی اقتصاد و مشارکت همه‌ی مردم در امور است. هیچ بستری برای تحقق این امر بهتر از تعاونی وجود ندارد و تعاونی‌ها نقش بسزایی در شکل گیری اقتصاد مقاومتی دارند.

وی خاطر نشان کرد: اقتصاد تعاون و فرهنگ تعاونی در استان همچنین روحیه مطالبه‌گری و پیگیری عالمانه باید تقویت و ترویج و تدوین نظری و عملی تعاونی در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه که با حضور رخیصی معاونت امور استان‌های اتاق تعاون ایران برگزار می‌شد، مدیریت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان رضوی وتنی چند از مدیران در این نشست مسکنی را همراهی کردند.

و در پایان نشست، رئیس اتاق تعاون استان، به رسم یادبود لوح تقدیری به معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست امور استان‌ها و اتحادیه‌های اتاق تعاون تقدیم کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 19