کشف ۱۹ عدد کنتور برق سرقتی
کشف ۱۹ عدد کنتور برق سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف ۱۹ عدد کنتور برق سرقتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر ترددهای مشکوک به زیرزمین یک واحد تجاری در یکی از خیابان های این شهرستان، تیمی از […]

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف ۱۹ عدد کنتور برق سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر ترددهای مشکوک به زیرزمین یک واحد تجاری در یکی از خیابان های این شهرستان، تیمی از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از کنترل نامحسوس محل ضمن تأیید ترددهای مشکوک به محل، با هماهنگی مقام قضایی وارد زیرزمین مذکور شده و در بازرسی از این محل تعداد ۱۹ دستگاه کنتور برق را که هنوز نصب نشده بود کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه در ادامه رسیدگی به موضوع با حضور نماینده شرکت برق مشخص شد کنتورهای موردنظر سرقتی است، عنوان کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود پس از انجام بازجوئی های فنی پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نیافت و به سرقت کنتور های برق اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کاشمر با تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس تصریح کرد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 2