قوچان به عنوان شهرخلاق موسیقی در کشور انتخاب شد
قوچان به عنوان شهرخلاق موسیقی در کشور انتخاب شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان در این باره گفت: در آیین معرفی اولین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، قوچان به عنوان شهر خلاق موسیقی در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور انتخاب شد.

به گزارش اختر شرق؛ ابراهیم مطاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان در این باره گفت: در آیین معرفی اولین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر با حضور دکتر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، قوچان به عنوان شهر خلاق موسیقی در شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر کشور انتخاب شد.

وی افزود: این شهرها در ۹ گروه، موسیقی، ادبیات، سینما، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، مد و لباس، چاپ و بسته‌بندی و رسانه و مطبوعات دسته‌بندی شده که از استان خراسان رضوی، شهرستان قوچان در زمینه موسیقی و مشهد مقدس در زمینه رسانه ومطبوعات و شهرهای نیشابور و تربت حیدریه در زمینه ادبیات دراین شبکه انتخاب شدند.

مطاعی با بیان اینکه در مجموع ۱۴۲ شهر به مرحله نیمه نهایی شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر به مرحله رسیدند، خاطرنشان کرد: از این میان ۶۰ شهر با عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر شناخته شدند. این شهرها شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر را تشکیل دادند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 15