قهرمانی آکادمی طیبی در نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی
قهرمانی آکادمی طیبی در نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی

نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی به مناسبت هفته دفاع مقدس در ورزشگاه تختی مشهد با حضور هشت تیم از سراسر خراسان رضوی از روز پنجشنبه آغاز و در نهایت با قهرمانی آکادمی طیبی، ظهر یکشنبه به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های هیئت فوتبال قوچان، مهاجرنوین، آکادمی طیبی، ناحیه ۵، کیان نیشابور، امید طرقبه و شاندیز، هیئت فوتبال گناباد و پرسپولیس در رقابت‌ها حضور داشتند که دو تیم آکادمی طیبی و کیان نیشابور راهی فینال شدند. در رقابت فینال، تیم طیبی موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد.

همچنین در دیدار رده‌بندی نیز تیم بانوان پرسپولیس مشهد موفق شد تیم ناحیه ۵ را شکست دهد و به عنوان سوم دست یابد. گفتنی است تیم هیئت فوتبال گناباد به عنوان تیم اخلاق مسابقات برگزیده شد و خانم گل مسابقات نیز از تیم آکادمی طیبی با چهار گل زده بود.

این مسابقات در قالب مینی‌فوتبال در رده سنی آزاد و در دو وقت ۲۵ دقیقه‌ای برگزار شد. بازیکنان بالای ۱۴ سال در رشته‌های فوتبال و فوتسال در این رقابت‌ها حضور داشتند.

یونس پیمان، دبیر، الهام میرزاده، مسئول کمیته بانوان و انسیه مافی‌نژاد، داور برجسته خراسانی و مسئول کمیته بانوان هیئت فوتبال مشهد از جمله عوامل اجرایی این رقابت‌ها بودند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 30