قفل سه پروژه مهم آبرسانی در شهرستان فیروزه باز شد
قفل سه پروژه مهم آبرسانی در شهرستان فیروزه باز شد

سه پروژه مهم آبرسانی در شهر فیروزه از توابع شهرستان نیشابور در جلسه شورای حفاظت آب این شهر بررسی و راهکارهای مناسب برای به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها اتخاذ شد.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه شورای حفاظت آب شهر فیروزه با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، نعمت نژاد و علیمیرزایی معاونان این شرکت، فرماندار نیشابور و مدیر امور منابع آب شهرستان نیشابور برگزار شد.

در این جلسه محمد علایی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس درباره مشکلات تامین آب مورد نیاز شهر فیروزه گفت: تکمیل پروژه آبرسانی از سد بار به شهر فیروزه، تامین آب مورد نیاز شهرکهای صنعتی کمال‌الملک و طاغنکوه و تکمیل خط انتقال آب رودخانه بار برای بخش کشاورزی از مهمترین پروژه‌های تامین آب شهرستان است که برای به ثمر رسیدن این پروژه‌ها راهکار مناسب اتخاذ شد.

میرزایی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای نیز در این جلسه برای پیگیری تکمیل خط انتقال آب شرب شهر فیروزه قول مساعد داد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه حکیم‌پور فرماندار این شهرستان درباره اهمیت فعالیت‌های آب منطقه‌ای با موضوع آب شرب، کشاورزی و صنعت مطالبی را بیان و ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در سرعت بخشیدن به اقدامات لازم در خصوص تامین آب مورد نیاز شهرستان فیروزه خواستار همکاری و همدلی بیشتر شد.

در ادامه این نشست خجسته‌پور مدیر منابع امور آب شهرستان نیشابور ضمن خیر مقدم به مدعوین با طرح گزارشی از خدمات و فعالیت‌های انجام شده امور آب در شهرستان فیروزه از تلاش‌ها و زحمات علایی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، نعمت نژاد و علیمیرزایی معاونان همراه در این نشست قدردانی کرد وگفت: خیلی خوشحالیم که با حضور این عزیزان در راستای حل مشکلات آبرسانی به شهرستان فیروزه اقدامات جدی و کارآمدی صورت گرفت.

وی همچنین نصب کنتورهای هوشمند بر روی همه چاه‌های کشاورزی شهرستان فیروزه را همراه با نصب مودم از مهمترین اقدامات کارشناسان و متخصصان امور آب ذکر کرد و تصریح کرد: جرایم اضافه برداشت نیز برابر قانون همچنان در حال بررسی و رسیدگی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 25