فقر مراکز تفریحی و تفرجگاهی مشهد طی ۳ سال اخیر تا حدود زیادی برطرف شده است
فقر مراکز تفریحی و تفرجگاهی مشهد طی ۳ سال اخیر تا حدود زیادی برطرف شده است

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد بیان کرد: تفرجگاه‌های مشهد در گذشته بسیار محدود بود و از فقر محلی برای تفریح و گذران اوقات فراغت شهروندان رنج می‌برد ولی در ۳ سال اخیر این فقدان و ضعف شهری تاحدود زیادی برطرف شده است؛ از توس تا فضاهای تفریحی در ارتفاعات جنوبی مشهد، شرایط بسیار مناسبی را برای عموم مردم به ارمغان آورده است.

به گزارش اختر شرق؛ سیدمسعود ریاضی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه تفریحی زیست‌پارک با بیان اینکه در روزی مبارک، یعنی عید قربان این پروژه به بهره‌برداری رسید و هدیه‌ای است به مردم شریف و عزیز مشهد، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که با اقدامات انجام شده در این ۴ سال توانسته‌ایم شهری زنده داشته باشیم؛ به نحوی که زائر و مجاور از آن لذت ببرد.

ریاضی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که زندگی در این شهر ساری و جاری است و پروژه‌های متنوع و زیادی در حوزه محیط زیست اجرا شده است؛ از جمله پروژه‌هایی چون کوهشار و کوه‌پارک که از فضاهای متنوع بسیاری برخوردار بوده و مردم را با فضای طبیعی شهر پیوند داده است.

وی همچنین اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور که عموم مردم را درگیر خود کرده، شهروندان مشهدی خوشحال هستند و بهانه برای لبخند زدن در این شهر بسیار است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با تأکید بر اینکه تفریح و پیوند خوردن مردم با طبیعت، نیازی مبرم است، افزود: زندگی ماشینی امروز سبب شده تازندگی‌های ما شکل و شمایلی خشک را به خود بگیرد؛ لذا ایجاد بستری برای حضور خانواده‌ها در دل طبیعت اتفاق بسیار ارزشمندی است.

ریاضی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: تفرجگاه‌های مشهد در گذشته بسیار محدود بود و از فقر محلی برای تفریح و گذران اوقات فراغت شهروندان رنج می‌برد ولی در ۳ سال اخیر این فقدان و ضعف شهری تا حدود زیادی برطرف شده است؛ از توس تا فضاهای تفریحی در ارتفاعات جنوبی مشهد، شرایط بسیار مناسبی را برای عموم مردم به ارمغان آورده است.

وی افزود: اقداماتی چون کافه پیاده‌روها و دوچرخه‌های اشتراکی و … ازجمله ابتکارات بی‌سابقه‌ای بود که در دوره شورای پنجم شکل گرفت و موجب تقویت تعاملات اجتماعی و پویایی و نشاط شهر شد. 

image_printچاپ مطلب

Visits: 1