فعالیت ۳۱ معین اقتصادی در چارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در مشهد
فعالیت ۳۱ معین اقتصادی در چارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در مشهد

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گفت: ۳۱ معین اقتصادی در چارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در شهرستان مشهد در حال فعالیت هستند.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد؛ شکوه میرشاهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد در برنامه تلویزیونی خراسان آینده از شبکه خراسان رضوی گفت: ۳۱ معین اقتصادی در چارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در شهرستان مشهد در حال فعالیت هستند.

لازم به ذکر است؛ بر اساس مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی که اجرای آن از سال ۱۳۹۷ به ابتکار استاندار خراسان رضوی آغاز شده «معین‌های اقتصاد مقاومتی» ارائه آموزشهای های حوزه کسب و کار، تسهیل امر سرمایه‌گذاری و توانمندسازی مردم را در مناطق شهری و روستایی و توسعه اقتصادی منطقه را بر عهده دارند. معینهای اقتصاد مقاومتی همچنین موظف به شناسایی ظرفیتهای مناطق زیر پوشش، ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی هستند.

تاکنون طی انعقاد تفاهم‌نامه با معین‌های اقتصادی در چارچوب مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی، ۳۱۶ پروژه با سرمایه گذاری ۷۱۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال با پیش‌بینی اشتغالزایی برای ۹۴ هزار نفر در شهرستان مشهد تعریف شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 41