فضای شهری تربت جام حال و هوای محرم گرفت
فضای شهری تربت جام حال و هوای محرم گرفت

شهرداری تربت جام در آستانه ایام محرم این شهر را با پرچم های مشکی که مزین به نام امام حسین علیه السلام است بار دیگر شهر تربت جام را آماده برگزاری این ایام کرد و فضای شهری حال و هوای محرم گرفت.

شهرداری تربت جام در آستانه ایام محرم این شهر را با پرچم های مشکی که  مزین به نام امام حسین علیه السلام است بار دیگر شهر تربت جام را آماده برگزاری این ایام کرد و فضای شهری حال و هوای محرم گرفت.

به گزارش اختر شرق؛ شهردار تربت جام با تاکید به فعالیتهای حوزه فرهنگی شهرداری در مناسبت های ملی و مذهبی مهم  ارزیابی کرد و افزود: شهرداری تربت جام در سال گذشته برای اولین بار در خانه فرهنگ از عکس های شهروندان با موضوع محرم و صفر  «نمایشگاه در سوگ محرم » برگزار کرد و از حضور چشمگیر شهروندان مواجه شد.

علی حسینی همچنین به دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری در راستای نشاط شهروندان از ابتدای سال اشاره کرد و افزود : به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی، مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری در تابستان ۹۸ برنامه ریزی شده که در همین راستا از ابتدای تابستان سه شنبه شب ها تا پایان مرداد ماه، جشن تابستانه شبهای جام در بوستان فرهنگ و هنر برای عموم شهروندان برگزار شد.

وی با ابراز خردسندی از استقبال گسترده مردم از این برنامه گفت: هر هفته برنامه های متنوع و متفاوتی با استفاده از توان هنرمندان مختلف شهرستان برنامه ریزی شده است که از  نوجوانان قاری قرآن، گروه های نمایشی طنز، موسیقی مقامی، سنتی، پاپ و گروه های بازی های آئینی متفاوت استفاده می شود.

شهردار تربت جام ادامه داد: ویژه برنامه هایی برای کودکان و نوجوانان با عنوان بچه های آفتاب، یکشنبه شب ها در بوستان معلم و پنجشنبه شب ها در پارک گل هااز ابتدای تابستان تا پایان تابستان برنامه ریزی و  در حال برگزاری است که این برنانه ها ویژه کودکان و نوجوانان است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 16