فریاد عدالت‌خواهی به تشکیل تمدن بزرگ اسلامی منجر می‌شود
فریاد عدالت‌خواهی به تشکیل تمدن بزرگ اسلامی منجر می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی، ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: مردم با خرد جمعی باید به سمتی حرکت کنند که همان‌طور انقلاب اسلامی را در سال ۵۷ به پیروزی رساندند، در مرحله تشکیل دولت اسلامی به‌گونه‌ای عمل کنند که با فریاد عدالت‌طلبی و انتخاب مسئولانی عدالت‌خواه مقدمات تشکیل دولت اسلامی را فراهم کنند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام برهان باقری در ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع تربت‌حیدریه اظهار کرد: دشمنان در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای در تلاش‌اند تا دوران پهلوی را برای نسل جوان تطهیر کنند و این رسالت اصلی امروز انقلابیون و دلسوزان نظام اسلامی است که در هر شرایطی با تبیین گفتمان انقلاب و اهداف و آرمان‌ها این توطئه دشمن را نیز خنثی کنند.

 وی تصریح کرد: روزی در این کشور شش هزار مستشار آمریکایی و غربی بر این ملت و کشور حکومت می‌کردند و شاه مملکت به‌عنوان نوکر از آن‌ها تبعیت می‌کرد تا جایی که برای این سلطه خود حق توحش از مردم می‌گرفتند.

 باقری خاطرنشان کرد: همه این ظلم و جنایت‌ها باعث شد تا ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی فریاد تظلم خواهی و عدالت‌طلبی را سر بدهد و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خود را از یوق رژیم فاسد پهلوی و نظام سلطه نجات دهد.

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی‌فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام بابیان اینکه تشکیل نظام اسلامی مقدمه‌ای برای تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است، افزود: دراین‌بین باید با تشکیل دولت اسلامی و جامعه اسلامی زمینه برای تمدن بزرگ اسلامی که منجر به ظهور حضرت بقیه‌الله عجل الله خواهد شد فراهم کنیم.

 وی گفت: مردم با خرد جمعی باید به سمتی حرکت کنند که همان‌طور انقلاب اسلامی را در سال ۵۷ به پیروزی رساندند، در مرحله تشکیل دولت اسلامی به‌گونه‌ای عمل کنند که با فریاد عدالت‌طلبی و انتخاب مسئولانی عدالت‌خواه مقدمات تشکیل دولت اسلامی را فراهم کنند.

 باقری بیان کرد: این بدان معناست که دولتمردان ما باید برای پیشرفت در همه عرصه‌ها اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی با اجرای قوانین ناب اسلامی جامعه‌ای اسلامی را شکل دهند چراکه بسیاری از ناهنجاری‌های امروز ناشی از عملکرد نامطلوب مسئولان است و لذا اگر مسئولانی دین‌مدار داشته باشیم بی‌شک مردم هم دین‌مدار و جامعه‌ای اسلامی تشکیل می‌شود.

 مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی‌فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام در پایان خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده که در طول دوران ۴۱ ساله انقلاب اسلامی تفکر لیبرالی و غرب‌گرایی هیچ‌گاه مشکل کشور را حل نکرده و بعدازآن هم حل نخواهد کرد و آنچه برای این کشور و ملت گره‌گشا خواهد بود مسئولانی در تراز انقلاب اسلامی با مدیریتی جهادی و انقلابی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7