فرمانده سپاه ناحیه بردسکن: تاکتیک کاری و عملیاتی ایران بر اساس عقلانیت بوده است
فرمانده سپاه ناحیه بردسکن: تاکتیک کاری و عملیاتی ایران بر اساس عقلانیت بوده است

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، گفت: آن چیزی که توانسته است خباثت دشمنان ما علیه کشورمان را تاکنون خنثی کند، تاکتیک کاری و عملیاتی بوده که دشمنان را مات ومبهوت کرده است.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا جنیدی در جمع هنرمندان شاعر شهرستان‌های ترشیز که در محل سالن هنر اداره ارشاد اسلامی بردسکن در سالروز ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد ۴۲ برگزارشد، اظهار کرد: ۴۲ سال از انقلاب ایران در حال سپری شدن است و در این مدت هیچ سالی نبوده است که دشمنان هجمه ای را علیه کشور ایران نداشته باشند، لذا راهبرد عملیاتی ما که براساس قدرت وعقلانیت دینی بود، تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

 جنیدی، با بیان اینکه دشمنان در طول این سالها فقط آب در هاون کوبیده اند، اظهار داشت: با کمک خدا وتلاش نیروی های نظامی وانتظامی کشور به موازات هجمه دشمن تاکتیک مواجه شدن ما با دشمنان تاکتیکی بر اساس عقلانیت و برنامه بود که دشمنان را گیج  ومبهوت کرده است.

 وی شناخت راهبرد ها را از اساسی ترین اقدام عملی نیروهای کشور اعم از بسیج و سپاه و دیگر نیروهای کشوری و لشکری نام برد و اظهار کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس که باید یاد وخاطرات امام راحل را گرامی بداریم، امام با دستور تشکیل بسیج وسپاه ودیگر دستگاههای خدماتی مسیر خدمت گذاری را در کشور هموار کردند.

جنیدی گفت: شکست تحریم های دشمنان در بحث تحریم اقتصادی ویا دیگر فتنه های دشمنان را امام خنثی کرد وآنان را در موازنه حل موضوع گیج نمود.

فرمانده سپاه بردسکن، کمک های سپاه از طریق قرارگاه محرومیت زدایی سپاه را  که به همراه نیروهای جهادی وسازندگی وارد گود شدند را یاد آور شد واظهار کرد: امروز آن چیزی که برای دشمنان  فقط مانده است فضای مجازی است که در این مسیر هم جوانان خلاق ما باید مواظب باشند وگول یاوه گویی های دشمنان را نخورند.

وی با بیان اینکه بستر فضای مجازی که اینک محلی برای جولان دشمنان شده است متاسفانه در دنیا استفاده آن ۱۲۰ دقیقه درشبانه روز است ولی در کشور ما  به بیش از ۹ ساعت افزایش یافته است، لذا باید جاذبه های فرهنگی برای جوانان مورد توجه قرار گیرد واین کار هنرمندان  ما است.

 جنیدی غالب هنر وشعر را که رهبری انقلاب هر سال با وقت گذاشتن در خدمت شعرا ومداحان ساعاتی را با این عزیزان هستند را یاد آور شد واظهار کرد:  گاها یک شعر ویک کار هنری ممکن است کار یک یا دهها سخنرانی را داشته باشد لذا باید بیشتر اهتمام ورزدیده شود و همه هنرمندان ما پای در عرصه کار جهادی در بحث هنر داشته باشند.

خبرنگار: سعید نوری

image_printچاپ مطلب

Visits: 2