فرمانده جدید سپاه باخرز معرفی شد
فرمانده جدید سپاه باخرز معرفی شد

حضور سردار احمد شفاهی، جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع)، مراسم تودیع تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بسیج‌ سپاه باخرز برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ سردار احمد شفاهی جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) در مراسم‌ تکریم‌ و معارفه فرمانده سپاه باخرز که صبح امروز در محل فرمانداری‌ برگزار شد با اشاره به عوامل‌ نوفقت یک ملت و نظام گفت: الزاماتی مایه عزت، پیشرفت و سرافرازی یک ملت میشود که مهمترین آنها، دشمن شناسی است و هر ملتی که دشمن و برنامه ‌های او را به خوبی نشناسد قطعا دچار مشکل خواهد شد و هر جایی که به دشمن اعتماد کردیم، ضربه خوردیم.

وی افزود:اتحاد و همبستگی، شناخت ظرفیتهای داخلی، اعتماد و اطمینان به نصرت الهی و صبر و استقامت از دیگر الزاماتی است که یک‌ ملت برای موفقیت و پیشتازی به آن نیازمند است.

سردار شفاهی ادامه داد: با لطف و عنایت الهی، این توفیق را داشتیم که انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانیم و با وجود همه دشمنی‌ها، کارشکنیها‌ و توطئه‌ها، در طی ۴۱ سال عمر این انقلاب، همواره در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کرده‌ایم.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: دشمن به دنبال ترویج بذر ناامیدی در بین جامعه است تا بتواند به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند ولی قطعا با هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ‌ایران، با شکست مواجه‌ خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله سرهنگ اسماعیل جامی تقدیر و  سرهنگ خدادادی بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باخرز معرفی شد.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 277