فرمانده انتظامی قوچان: شناسایی و دستگیری عامل کلاه‌برداری میلیونی در فضای مجازی
فرمانده انتظامی قوچان: شناسایی و دستگیری عامل کلاه‌برداری میلیونی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به کلاه‌برداری ۱۵ میلیون ریالی در فضای مجازی با سوءاستفاده از اعتماد یک شهروند کرده بود، خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ قدیر مصر خانی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاه‌برداری ۱۵ میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فرد کلاه‌بردار اقدام به خرید شارژ تلفن همراه با استفاده از رمز دوم که در اختیار داشته، کرده است.

این مقام انتظامی بابیان اینکه بررسی‌های کارشناسان حاکی از آن بود که شاکی با اعتماد بیجا، کارت خود را در اختیار یکی از دوستان جهت خرید اینترنتی قرار داده که پس از مدتی متوجه برداشت ۱۵ میلیون ریال از حساب خود می‌شود، تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضایی متهم را شناسایی و با دستور مقام قضایی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیرشده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد از شهروندان درخواست کرد: از در اختیار گذاشتن رمز کارت‌های بانکی خود به افراد غیر جدا خودداری کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 125