فرماندار کاشمر: نگاه دولت حمایت و توجه به کسب و کارهای خرد است
فرماندار کاشمر: نگاه دولت حمایت و توجه به کسب و کارهای خرد است

فرماندار کاشمر گفت: نگاه دولت حمایت و توجه به کسب و کارهای خرد است که با حضور استاندار خراسان رضوی در استان و اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی این مهم بیش از پیش تقویت شده است.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در برنامه بازدید هفتگی از واحدهای تولید صنعتی از واحد تولید قارچ سپید مزرعه بازدید کرد.

فرماندار کاشمر در بازدید از واحد تولید قارچ سپید مزرعه گفت: نگاه دولت حمایت و توجه به کسب و کارهای خرد است که با حضور استاندار خراسان رضوی در استان و اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی این مهم بیش از پیش تقویت شده است.

ساقی تاکید کرد: باید در کنار این واحد تولیدی بدنبال ایجاد صنایع تبدیلی برای تکمیل زنجیره تولید باشیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به شیوه فعالیت این واحد تولیدی که درحال حاضر با ۷۰ زیرمجموعه تولید قارچ در سطح روستاها در حال فعالیت است گفت آمادگی داریم در سطح استان درزمینه توسعه و گسترش سطح تولید محصول قارچ توسط مجموعه سپید مزرعه پیگیری نماییم.

لازم به ذکر است؛ دراین نشست مظفری مدیر واحد تولید قارچ سپید مزرعه گزارشی از اخرین وضعیت عملکرد و فعالیتهای این مجموعه بیان نمود.

در ادامه فرماندار به همراه معاون برنامه ریزی و عمرانی ،ریاست جهاد کشاورزی از یکی از واحدهای تولید قارچ در روستای فدافن بازدید کرد.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 4