فرماندار کاشمر: تخت‌های بیمارستان در حال پرشدن است
فرماندار کاشمر: تخت‌های بیمارستان در حال پرشدن است

فرماندار کاشمر با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان شهید مدرس (ره) کاشمر بسیار زیاد می‌باشند و تخت‌های بیمارستان در حال پرشدن است، گفت: این ویروس کرونا نیست که میزبان خود را انتخاب می‌کند بلکه شهروندان با رفتارهای خود وعدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این ویروس را انتخاب می‌کنند.

به گزارش اختر شرق؛ فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان کاشمر در بازدید از دستگاه‌های اجرایی در راستای بررسی وضعیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: طی سه روز هفت بیمار بستری در بیمارستان کاشمر بر اثر کرونا فوت کردند.

مسلم ساقی فرماندار کاشمر با اعلام وضعیت بحرانی کرونا در کاشمر گفت: متاسفانه طی سه روز گذشته هفت بیمار بستری در بیمارستان شهید مدرس (ره) براثر کرونا فوت نمودند.

فرماندار کاشمر با بیان این مطلب که در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان شهید مدرس (ره) کاشمر بسیار زیاد می‌باشند و تخت‌های بیمارستان در حال پرشدن است، عنوان کرد: این ویروس کرونا نیست که میزبان خود را انتخاب می‌کند بلکه شهروندان با رفتارهای خود وعدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این ویروس را انتخاب می‌کنند.

ساقی با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان کاشمر، از عموم شهروندان خواست در محافل عمومی حضور پیدا نکنند و در صورت ضرورت حضور در بیرون حتما پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 4