فرماندار کاشمر: باید شفاف عمل کنیم
فرماندار کاشمر: باید شفاف عمل کنیم

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه بازار تابعی از عرضه و تقاضاست، عنوان کرد: باید شفاف عمل نمائیم و تصمیمات و اقدامات در زمینه کنترل و تنظیم بازار در بخش‌های مختلف درست و به موقع به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر در کمیسیون تعزیرات حکومتی با اشاره اینکه این کمیسیون با هدف نحوه تشدید نظارت‌ها بر تولید، توزیع و عرضه کالاها است، گفت: در شرایط فعلی جامعه باید نظارت بر بازار توسط دستگاههای نظارتی در خصوص کنترل قیمت‌ها با جدیت بیشتری مورد توجه قرارگیرد.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اشرافیت کامل بربازار توسط دستگاه‌های متولی خاطرنشان کرد: اشرافیت بر بازار و تامین کالاهای اساسی و استراتژیک به عنوان اولویت اول اعضای کمیسیون باید باشد.

ساقی با اشاره به اینکه بازار تابعی از عرضه و تقاضاست، عنوان کرد: باید شفاف عمل نمائیم و تصمیمات و اقدامات در زمینه کنترل و تنظیم بازار در بخش‌های مختلف درست و به موقع به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با تاکید بر تقویت هماهنگی بین بخشی اعضای کمیسیون، تصریح کرد: در نظارت‌ها نباید افراط و تفریط شود و اتاق اصناف با توجه به اتحادیه‌های ۲۱گانه باید بربازار نظارت لازم را داشته باشد.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه در زمینه فعالیت نانوائی‌ها بدنبال ایجاد محدودیت نیستیم، تاکید کرد: در این خصوص باید با اقدامات کارشناسی و نظارتی بیشتر با برندسازی نان شهرستان ازعرضه وخروج نان به سایر شهرستان‌ها بدون رعایت ضوابط وپروتکل‌های بهداشتی جلوگیری شود.

درادامه این جلسه ملکی رئیس صنعت معدن تجارت این شهرستان با بیان اینکه اولویت ما رسیدگی به تخلفات و شکایات بصورت کتبی و یا حضوری است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان آبان ماه ۵۶۹۰ بازرسی توسط تیم‌های بازرسی در قالب گشت‌های مشترک و یا بازرسی بازرسان اداره صنعت معدن تجارت انجام و ۴۰۹ پرونده تخلف تنظیم و بهاداره تعزیزات شهرستان ارسال شده است

رئیس صنعت معدن تجارت کاشمر در پایان گفت: بیشتر تخلفات ثبت شده گران فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه وعدم صدور فاکتور بوده است.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 42