فرماندار کاشمر از کارخانه آرد والسی این شهرستان بازدید کرد
فرماندار کاشمر از کارخانه آرد والسی این شهرستان بازدید کرد

فرماندار شهرستان کاشمر در برنامه هفتگی بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی از کارخانه آرد والسی بازدید نمود.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این واحد تولیدی گفت: علی رغم تحریم‌هایی که کشور با آن مواجه شده اما در زمینه افزایش سطح زیرکشت گندم و سایر محصولات و خرید تضمینی محصولات کشاورزی اقدامات خوبی از سوی دولت انجام شده که این اقدامات باعث شده است تا در این زمینه  با مشکل کمتری مواجه باشیم.

وی با بیان اینکه باید اقدامات و خدمات دولت که به نوعی خدمات نظام محسوب می شود بیشتر توسط مدیران دستگاههای اجرایی اطلاع رسانی شود، عنوان کرد: امسال و در راستای حمایت از کشاورزان و تولید داخلی تاکنون ۲۱۸ تن گندم با قیمت هر کیلو ۲۵۰۰۰ ریال از کشاورزان شهرستان خریداری شده است.

در ادامه فرماندار در جلسه بررسی مشکلات واحد فراوری و بسته بندی گیاهان دارویی پردیس عصاره ترشیز که در محل شهرک صنعتی کاشمر برگزارشد، گفت: در حوزه شهرستان پیگیر امور واحدهای تولیدی و صنعتی به عنوان یک ماموریت و وظیفه برای مدیران شهرستان تعریف شده تااشتغال و توسعه اقتصادی را در منطقه بتوانیم رقم زنیم.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه مدیران شهرستان تا جایی که امکان دارد باید از تمام ظرفیت‌های استانی ملی و ارتباطات اداری خود  برای رفع موانع تولید و تسهیلگری دراین زمینه بهره گیری نمایند، خاطرنشان کرد: واحد فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی پردیس عصاره ترشیزبه عنوان یک ظرفیت درزمینه اشتغال و صادرات محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی برای شهرستان، استان و حتی در سطح ملی محسوب می شود.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه مشکل برق و گاز این واحد تولیدی با حضور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و مدیران ذی ربط بررسی و پیگیری شد.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 40