فرماندار چناران: دهیاران همه گونه همکاری با معین‌های طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی داشته باشند
فرماندار چناران: دهیاران همه گونه همکاری با معین‌های طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی داشته باشند

فرماندار چناران در همایش و کارگاه آموزشی یک‌روزه دهیاران و اعضای معین‌های طرح توسعه مثلث اقتصادی فرهنگی چناران گفت: دهیاران در اجرای این طرح توسعه مثلث اقتصادی نقش بسزایی خواهند داشت.

به گزارش اختر شرق و به نقل از کیهان چناران؛ فرماندار چناران در همایش و کارگاه آموزشی یک‌روزه دهیاران و اعضای معین‌های طرح توسعه مثلث اقتصادی فرهنگی چناران بابیان اینکه دهیاران در اجرای این طرح توسعه مثلث اقتصادی نقش بسزایی خواهند داشت، وی گفت: دهیاران باید همه گونه همکاری را با معین‌های اقتصادی انجام بدهند تا با آن اشتغال پایدار روستایی مدنظر در طرح توسعه مثلث اقتصادی برسیم.

حمید انصاری گفت: هر کشوری بسته به موقعیت اجتماعی و جغرافیایی خود دغدغه‌های خاص خودش را دارد و در حال حاضر دغدغه کشور ما که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست مبحث اشتغال و معیشت مردم می‌باشد که شعار سال یعنی جهش تولید نیز گواه بر این مدعا است.

فرماندار چناران گفت: هر کار مخربی قطعاً محسناتی را در کنار خود دارد پایین آمدن ارزش پول ملی این فرصت را ایجاد کرده تا صادرات کالای ایرانی به نسبت کالای سایر کشورها به‌شدت محبوبیت و مرغوبیت پیدا کند.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: باید تولید کنیم و این تولید را صادر نماییم زیرا نفت کارایی خود را ازدست‌داده یا به‌مرورزمان از دست‌ خواهد داد و در این مبحث کرونا شاهد بودیم کشورهای آمریکایی و اروپایی برای کمترین اقلام بهداشتی خود عاجز مانده بودند و بفرموده امام راحل که فرمود نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی تنها راه نجات و برون‌رفت از مشکلات استقلال است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 11